Hvem er med på en lille gruppe

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Hvem er med på en lille gruppe
I hopper bare ind i Q LIGHT hvis i vil med i gruppen :-)
15 år28. maj 2009 kl. 14:29
Hej,

Jeg kæmper lige i øjeblikket! - har taget 10 kg på og af og på de sidste år, så nu skal der helst til at være lidt stabilitet....og altså ikke til "på" siden.
Her til morgen vejede jeg 84,9. I første omgang er mit mål at komme ned i 70'erne. Jeg løber et par gange om ugen, og det er for hårdt, når jeg er så tung.
Jeg er rigtig god til at støtte ;-) men de næste par uger vil jeg være lidt ustabil....travlhed og rejser. Jeg skal nok melde ind engang imellem alligevel.

Venlig hilsen

Maddie
15 år3. juni 2009 kl. 06:54
Til mulemba
Jeg har en bog med vegetar retter.. Jeg syntes den er super godt da den er beskrivende indenfor fedt indhold, kalorier osv for hver ret pr. 100 gram og for hver portion osv...

Bogen hedder: Vegetarretter - de bedste opskrifter fra hele verden
ISBN: 1-40542-270-x

Jeg bruger den på lidt forskelllige tidspunkter.. men der findes rigtig mange forskelllige bøger på området.. Jeg er dog ikke vegetar selv...
15 år3. juni 2009 kl. 08:15
Tak til Marie1985 for anbefaling af bog. Jeg har en hyldemeter vegetarbøger, så det er ikke inspiration jeg mangler. Mangler dog at vide hvilke produkter har højt proteinindhold uden også at være kulhydratbomber. Gode proteinkilder er alle bønner, linser, røde/brune/sorte ris og lignende. Til gengæld er de totalt kuhydratmættede. Skal jeg uden om æg og mejeriprodukter, hvor finder jeg så proteinerne?
15 år8. juni 2009 kl. 09:42
Hej Maddie

Glæder mig til at du kommer på banen. Vi har alle brug for støtte.
Jeg vil meget gerne støtte dig. Vil lige sige at det er super hvis man kan løbe, men, pas på du ikke får en skade.
God motion er også at gå, man kan jo gå MEGET hurtigt noget af tiden og mere "normalt" ind i mellem.

Held og lykke
15 år8. juni 2009 kl. 13:16
Har i plads til en mere?

Vejer 85 og vil gerne ned på 70 kg
15 år15. juni 2009 kl. 20:51
ja ja vi er under Qlight :-)
15 år16. juni 2009 kl. 06:31
ejsa.re: Hvem er med på en lille gruppe
h
15 år18. juni 2009 kl. 13:55

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });