#12 af Belfast (slettet)
nupo?
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Belfast (slettet)
re: nupo?
Sidder lige her med mit første glas NUPO!!!
Blev helt inspireret af al den nupo snak så nu prøver jeg med kun nupo og så alm. aftensmad i den næste uge.
MEN jeg skal da vist ha lavet mig nogle isterninger!!!!
Rikke
Blev helt inspireret af al den nupo snak så nu prøver jeg med kun nupo og så alm. aftensmad i den næste uge.
MEN jeg skal da vist ha lavet mig nogle isterninger!!!!
Rikke
15 år29. april 2009 kl. 12:04
Belfast (slettet)
Ville lige hilse og sige at med isterninger er det faktisk ikke helt dårligt... slet ikke i denne varme :)
Solhilsen fra
Rikke
Solhilsen fra
Rikke
15 år30. april 2009 kl. 12:05
bruger slettet
Jeg synes faktisk heller ikke, at det er så slemt... Man kan jo også være lidt kreativ og komme lidt vanille i (ja ikke vanille-sukker, men vanille) eller en teske nescafe.
Sidder faktisk selv og indtager en Nupo Thai suppe, som jeg har tilsat lidt chili-flager...
Susan
Sidder faktisk selv og indtager en Nupo Thai suppe, som jeg har tilsat lidt chili-flager...
Susan
15 år30. april 2009 kl. 12:18
Belfast (slettet)
Hvordan er thaisuppen er den okay eller er der andre der er bedre???
Rikke
Rikke
15 år30. april 2009 kl. 13:57
bruger slettet
Hmmm... Nu er thai-suppen den eneste jeg har smagt af Nupos supper. Jeg prøvede Nutrilets, men det er for en 4 år siden... så de er nok blevet bedre - de smagte nemlig ikke særlig godt.
Nupos thaisuppe smager faktisk helt ok...
Susan
Nupos thaisuppe smager faktisk helt ok...
Susan
15 år30. april 2009 kl. 14:00
jeg var på kuren i to måneder, men overholdt den ikke... dvs. jeg var i byen nogle gange og fik noget at drikke - jeg var også et par gange på ferie... og spiste ikke ubetinget sundt...
Men jeg tabte alligevel ca. 10 kg på de to måneder.
Knus
Susan