Støttegruppen uge 8

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Støttegruppen uge 8
Nej jeg måler mig ikke... Har ikke kunne tage mig sammen til det, og synes lidt jeg er for langt ind i mit vægttab?
15 år18. februar 2009 kl. 17:59
Øv det går ikke så godt her! Ved ikke hvad vægten siger, men jeg spiser ikke som jeg gerne vil. Er lidt træt af det, det kan selvfølgelig godt være pga mens er på vej, men det er jo ingen undskyldning! Må lige hale op i mig selv igen! Tror ikke vægten siger så meget til det endnu, men det gør den hvis jeg fortsætter sådan her:-)

Håber det går bedre for jer andre!

Ps. tror jeg er ved at blive syg, lidt træls! Men er vist ikke den eneste kan jeg forstå:-)
15 år18. februar 2009 kl. 21:00
Hej alle.
Sikke en svingene uge vægtmæssigt:) Tillykke til jer, der har tabt. Det lyder som om mange af jer er topmotiverede, det lyder godt. Det er jeg selv også, efter at have været syg.

Min vægt er gået ned med 1,1 kg. Men det skal så også siges, at jeg har lagt i sengen i næsten 1 uge, og har ikke kunne spise noget i 2 dage uden at det kom op igen, så det har desværre nok en stor del af skylden.

Men nu er jeg rask og klar til at fortsætte:) Rigtig god uge til jer alle.
15 år19. februar 2009 kl. 14:45
Så er jeg seriøst begyndt igen. Bliver nødt til at veje mig hver dag, ellers kan jeg ikke styre mig selv:-) Men har besluttet her ril morgen, at nu er det slut. Vil opdatere hver dag det næste stykke tid, så jeg ikke falder i igen. Men man skal vel falde i en gang imellem, har jo også taget et ordentlig træk (10 kg) på ingen tid! Så skal man vel næsten falde i:-)

Vægt i dag 76,3 kg, 100 gram mindre end igår!
15 år20. februar 2009 kl. 06:43
Godt, at høre, at du er kommet i gang igen, FAC :-)

Min vægt var overraskende lav i går, ikke desto mindre er den faldet over et halvt kilo til i dag igen :-O

men det skal jeg nok få gjort noget ved - nu vil jeg smutte ind til naboen og spise tapas og drikke rødvin. Det bliver vist en dyr dag, men dem skal der jo også være plads til en gang i mellem ;-)
15 år20. februar 2009 kl. 18:13

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });