#2 af Leiselott (slettet)
Støttegruppen uge 8
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Leiselott (slettet)
re: Støttegruppen uge 8
Jeg fik wow oplevelse af de god her til morgen, siden i lørdags har jeg tabt 600 g, så det er jo bare skønt.
FAC kan du ikke lave en aftale med dig selv om kun at gå på vægten om morgenen, når du har været på toilettet og før du tager tøj på eller spiser morgenmad. Så har du i hvert fald gjort dit for at få et nogenlunde sammenligneligt resultat.
Det gør jeg og jeg er den type der skal på vægten næsten hver dag for at holde mg selv til ilden og have føling med min vægt.
Kan i have en forrygende uge, snevejrshilsen
Liselotte
FAC kan du ikke lave en aftale med dig selv om kun at gå på vægten om morgenen, når du har været på toilettet og før du tager tøj på eller spiser morgenmad. Så har du i hvert fald gjort dit for at få et nogenlunde sammenligneligt resultat.
Det gør jeg og jeg er den type der skal på vægten næsten hver dag for at holde mg selv til ilden og have føling med min vægt.
Kan i have en forrygende uge, snevejrshilsen
Liselotte
15 år16. februar 2009 kl. 07:23
Stronger (slettet)
Rigtig FLOT med de 600 gram...
Oprindeligt vejede jeg mig hver morgen som du beskriver. Men det begyndte lige at tage overhånd. Så begyndte jeg at veje mig om aften også, og til sidst fandt jeg ud af hvor meget min krop taber om natten, så om aften kunne jeg beregne hvad vægten ville sige dagen efter. Så begyndte jeg også at veje mig om eftermidaggen når jeg kom hjem. Og jeg lod egentlig vægten styrer hvor meget jeg havde lov til at spise og drikke for den sags skyld. Det er for meget af det gode, det er jo næsten som et misbrug! Men nu har jeg fået det på afstand igen, og har simpelthen forbudt mig at veje mig på andre tidspunkter!
Vægt i morges 75,8 kg, det er okay da vi har haft en weekend hvor vi har spist en del.!
Du må også have en super dejlig uge, fyldt med glæde og vægttab:-)
Oprindeligt vejede jeg mig hver morgen som du beskriver. Men det begyndte lige at tage overhånd. Så begyndte jeg at veje mig om aften også, og til sidst fandt jeg ud af hvor meget min krop taber om natten, så om aften kunne jeg beregne hvad vægten ville sige dagen efter. Så begyndte jeg også at veje mig om eftermidaggen når jeg kom hjem. Og jeg lod egentlig vægten styrer hvor meget jeg havde lov til at spise og drikke for den sags skyld. Det er for meget af det gode, det er jo næsten som et misbrug! Men nu har jeg fået det på afstand igen, og har simpelthen forbudt mig at veje mig på andre tidspunkter!
Vægt i morges 75,8 kg, det er okay da vi har haft en weekend hvor vi har spist en del.!
Du må også have en super dejlig uge, fyldt med glæde og vægttab:-)
15 år16. februar 2009 kl. 09:21
claus (slettet)
Det lyder som om i er klar til en god uge - skønt :-)
Jeg er også helt ovre min influenza nu og er klar til at tage fat igen - og der er masser af energi efter at have ligget stille så længe, så jeg tror, det bliver en god uge :-)
Jeg er også helt ovre min influenza nu og er klar til at tage fat igen - og der er masser af energi efter at have ligget stille så længe, så jeg tror, det bliver en god uge :-)
15 år16. februar 2009 kl. 09:44
Stronger (slettet)
Helt kanon Claus at du er oven på igen. Og hurra for en god uge, det tror jeg også det bliver for os alle sammen:-)
15 år16. februar 2009 kl. 10:54
sqzee (slettet)
Jeg har også besluttet mig ikke at veje mig før fredag igen. Det er lige 4 dage. Jeg har tænkt mig at køre meget hårdt p åmed sund mad og motion de næste 4 dage, og så må vi se hvordan det går! Jeg håber self. det går godt.
Tillykke til jer andre :) I er altid en inspiration
Tillykke til jer andre :) I er altid en inspiration
15 år16. februar 2009 kl. 19:09
Leiselott (slettet)
Hej alle sammen, ja så har jeg været på vægten igen og den sagde -500g, så det der ikke røg i sidste uge er så sandeligt røget i denne ;-)
Det er godt at se at du igen er oppe Claus og klar til at tabe nogel kg.
Fac hvor er det bare godt at se dig under de 76 kg, skide godt gået.
Sqzee vi glæder os meget til at høre om din rigtig sunde uge og havd den giver på vægten på fredag.
Hygge
Liselotte
Det er godt at se at du igen er oppe Claus og klar til at tabe nogel kg.
Fac hvor er det bare godt at se dig under de 76 kg, skide godt gået.
Sqzee vi glæder os meget til at høre om din rigtig sunde uge og havd den giver på vægten på fredag.
Hygge
Liselotte
15 år17. februar 2009 kl. 08:04
Stronger (slettet)
Tak leiselott, og WOUW tillykke til dig også:-)
15 år17. februar 2009 kl. 08:15
sqzee (slettet)
Tak, men siden jeg har øget min motion, så måske tager jeg på i muskelmasse. Hvor længe og hvor meget skal man egentlig træne for at man tager på i vægt pga. af det?
Madital her har lige fortalt mig at jeg har 9 dage til at tabe mig 1,5 kilo. Ret deprimerende for det tror jeg sgu ikke jeg når!
Men i dag har været en god dag. Fik motion og holdte mig helt til det jeg skulle. Så håber jeg i morgen er ligesådan...
Madital her har lige fortalt mig at jeg har 9 dage til at tabe mig 1,5 kilo. Ret deprimerende for det tror jeg sgu ikke jeg når!
Men i dag har været en god dag. Fik motion og holdte mig helt til det jeg skulle. Så håber jeg i morgen er ligesådan...
15 år17. februar 2009 kl. 19:07
Leiselott (slettet)
Sqzee, husker du at måle dig, så hvis du ikke ser et resultat på vægten, så ser du et resultat på målebåndet?
For du bliver jo strammet op og kommer i bedre form, og så kommer vægttabet måske lidt senere.
For du bliver jo strammet op og kommer i bedre form, og så kommer vægttabet måske lidt senere.
15 år18. februar 2009 kl. 07:50
God uge til alle jere andre!