Ugevejning torsdag ? :)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+gh (slettet)
re: Ugevejning torsdag ? :)
Hej Difa....
Jeg vil gernen være med i torsdags vejning. Startede faktiskt her inde sidste torsdag og vejede dér 104,7 kg.
Har godt nok haft svært ved vægt tab den her gang, Fik stoffskifte syggom efter jeg fik min dattet i okt 07, stoffskiftet har nu været på plads siden i sommers men har kun tabt mig 8 kilo siden.
Mit langsigtede mål er 75 kg ( jan 2010)
Kortsigtede mål 94,7 kg ( mai 2009)
Mvh
Jeg vil gernen være med i torsdags vejning. Startede faktiskt her inde sidste torsdag og vejede dér 104,7 kg.
Har godt nok haft svært ved vægt tab den her gang, Fik stoffskifte syggom efter jeg fik min dattet i okt 07, stoffskiftet har nu været på plads siden i sommers men har kun tabt mig 8 kilo siden.
Mit langsigtede mål er 75 kg ( jan 2010)
Kortsigtede mål 94,7 kg ( mai 2009)
Mvh
15 år16. februar 2009 kl. 13:00
bruger slettet
re: Ugevejning torsdag ? :)
Hej Alle sammen
Sikke mange vi er, det er rigtig dejligt. og tak for støtten, håber kan hjælpe lidt igen, når jeg blir klogere:). jeg også været syg de sidste mange dage, så er spændt på hvor godt/skidt det er for vægten. Vi skrives ved torsdag.
Sikke mange vi er, det er rigtig dejligt. og tak for støtten, håber kan hjælpe lidt igen, når jeg blir klogere:). jeg også været syg de sidste mange dage, så er spændt på hvor godt/skidt det er for vægten. Vi skrives ved torsdag.
15 år17. februar 2009 kl. 20:52
Og ville bare lige sige, godt kæmpet alle sammen, hvad end jeres vægt står på! Vi skal huske på at beslutningen om et bedre liv er den vigtigste:-)