Ugevejning torsdag ? :)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Ugevejning torsdag ? :)
Hej Alle

Jeg er ny herinde, men synes det er et rigtig godt site. Jeg har læst nogle af indlægene, men der er godt nok mange, så det er lidt svært lige hvor man skal hoppe ind. Derfor denne tråd.. :)

Jeg vejer mig hver torsdag, og vil høre, om nogen vil være med i en ugevejedag, hvor vi kan holde lidt øje med hinanden - og måske holde hinanden lidt i ørene :)

Min vægt i dag (startvægt) er 84 kg.
Jeg har et mål om at tabe 12 kg. indenfor de næste 6 måneder. 72 kg. er min "tidligere" normalvægt, inden jeg flyttede sammen med kæresten, og den VIL jeg have tilbage!!! Jeg har vejet omk. de 80 kg. i lidt over 1 år nu, og er rigtig ked af det.

Mvh Difa

PS tillykke med mange af jere allerede fine vægttab :)

15 år12. februar 2009 kl. 08:43
re: Ugevejning torsdag ? :)
Hej Difa og velkommen til :-)

Vi har allerede ugevejning om torsdagen i 10+ gruppen, så du har bare startet den i dag... ;-)

Jeg har taget 1,9Kg på den sidste uge - elevatorvægt! - i sidste uge havde jeg tabt 3,1Kg og ugen før have jeg taget 2,7Kg på.......
VEd godt at det stadig er en svag nedadgående trend, men bliver alligevel lidt småfrustreret...

Har nu meldt mig ud af kageklubben på arbejde. Gider ikke have så mange dage hver uge, hvor jeg spiser alt for ufornuftigt, og meget lidt sundt. Forhåbentligt kan der så komme lidt mere ro over min vægt.....

Det er nu også " den tid" på måneden, så måske der falder ro på det igen....
15 år12. februar 2009 kl. 09:00
Velkommen til Difa - du har allerede overstået det sværeste, nemlig at tage beslutningen ;-) Held og lykke med det...

Jeg vejer 83,2 kg i dag - det er 800 gram mindre end sidste uge. Men jeg ved ikke helt hvor meget, jeg skal stole på det, jeg er hårdt ramt af influenza og min vægt opfører sig lidt som den selv vil i denne uge - så i første gang har jeg fokus på at blive rask, så må vi se, hvordan vægten klarer det...
15 år12. februar 2009 kl. 10:09
Velkommen til Difa.

Det er da helt vildt som din vægt den svinger vejle, men bare den er nedadgående er det jo godt, slev omd et er vildt irriterende. Er det noget bestemt du spiser som binder vand? Jeg ved at kål kan have den indflydelse at dagen derpå bindes der vand i kroppen.

Claus du må have rigtig god bedring.

Ja min vægt siger -100g. Vi havde gæster i fredags og jeg fik lidt at drikke og noget af den gode og usunde mad og det blev så starten på en hyggeweekend som stoppede brat mandag morgen. Så denne weekend står den på fornuftig mad og så skal jeg finde mit løbetøj i flytterodet.

Liselotte
15 år12. februar 2009 kl. 11:15
Hejsa.
Ja, jeg bliver godt nok vejer om tirsdagen, men mit resultat efter ca. 5 uger lyder på 5,3 kg.

Syntes godt nok det ikke lyder af meget, men havde samtidig også målebåndet fremme og chok, jeg er svundet 46 cm i omkreds.

-nogle af i andre som har oplevet noget lignende ?

Der er blevet 1 kg mindre af mig i den forløbne uge.

Mvh.

Diddl.
15 år12. februar 2009 kl. 13:38
Prøv også at tage jeres vægt procent mæssigt af hvad i vejede før. Det er ret sjovt at se at 5% eller 10% af en bare er forsvundet.
15 år12. februar 2009 kl. 14:32
Diddl: 5,3 kg på 5 uger er meget flot. Din krop kan slet ikke følge med til at tabe sig mere end højst 1 kg om ugen, siger de kloge, så det skal du være stolt af. Lad være med at sætte næsen op efter mere, for det er ikke sundt - hvis du kan holde det tempo er det rigtigt godt gået ;) Men er du sikker på, at du har målt det med de 46 cm rigtigt? Måler du samme sted? det kan ikke rigtigt passe. Rundt om det tykkeste sted på maven taber jeg mig ca. 1 cm pr. kg, jeg taber...
15 år12. februar 2009 kl. 15:08
minus 1,4 kg i den her uge.
15 år12. februar 2009 kl. 16:10
Tror bestemt at min vægt svinger så voldsomt fordi jeg spiser sukker og hvidt brød :-(
har jeg ellers holdt næsten et års pause med......

Når jeg så lykkes med 4-5 dage på sund kost uden hurtige kulhydrater, så falder vægten ret hurtigt igen (håber jeg....)
15 år12. februar 2009 kl. 16:28
Hej!

Min vægt opfører sig også meget mærkeligt for tiden. Igår var den så højt oppe at jeg ikke kunne få migselv til at melde ind på ugevejningen med det tal!!!
Og siden det nu er en ugevejning så....... ;-)

Ikke fordi den er meget bedre idag. 74,7 det er + 1,2 kg - øv altså :-(
Jeg har dog haft et par rigtig slemme dage, men alligevel!
Det er heller ikke blevet til ret meget på motionsplanet, men lidt. Jeg VIL igang med den motion nu, så jeg håber at min vægt går pænt ned til næste uge.
15 år13. februar 2009 kl. 11:20

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });