#12 af Stronger (slettet)
Støttegruppen uge 7
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Stronger (slettet)
re: Støttegruppen uge 7
God bedring ja! Vægten vil jo bare stå stille en gang i mellem, det må vi lærer at acceptere!
Dawn... Jeg har RIGTIG mange delmål. I starten var det små delmål. Men nu er det hver gang jeg når en milepæl af den ene eller den anden art! fx. 75 kg er mit næste fordi der er et dejligt tal:-) 73 derefter fordi så har jeg tabt 20 kg i alt. Så kommer 72 fordi så har jeg en BMI under 25. Derefter 69,9 fordi jeg ser et 6 tal i stedet for 7, og derefter er der kun en vej, og det er mod målet! Så jeg har mange delmål! Det fungere bedst for mig!
Dawn... Jeg har RIGTIG mange delmål. I starten var det små delmål. Men nu er det hver gang jeg når en milepæl af den ene eller den anden art! fx. 75 kg er mit næste fordi der er et dejligt tal:-) 73 derefter fordi så har jeg tabt 20 kg i alt. Så kommer 72 fordi så har jeg en BMI under 25. Derefter 69,9 fordi jeg ser et 6 tal i stedet for 7, og derefter er der kun en vej, og det er mod målet! Så jeg har mange delmål! Det fungere bedst for mig!
15 år11. februar 2009 kl. 20:26
sqzee (slettet)
Jeg har været på hyttetur med min skole og har spist hvad jeg har fået serveret og mere til. Jeg har virkelig spist for meget, og også alt for meget af det usunde som jeg ikke må. Jeg må indrømme jeg har nydt at give migselv nogen ' fede dage ' men jeg er jo ikke så glad over hvad vægten siger om det... hvor er det dog også irriterende at opdage at usund mad rent faktisk hænger sammen med at tage på... :)
Jeg skal bare tilbage igen. Jeg har taget 800g på de to dage, så jeg håber jeg kan komme af med dem igen de næste to dage. Jeg har planer om at komme ud og løbe og svømme, men jeg ved ikke om det bliver til noget. Jeg har selvfølgelig også tænk mig at holde mig til sund mad. Jeg tror også det var meget godt jeg havde mine fede dage fordi jeg overspiste dagen før jeg tog afsted og det har jeg aldrig gjort før. Jeg tror det var fordi jeg har kørt meget hårdt på. Så jeg prøver at tage det lidt stille og roligt.
Jeg skal bare tilbage igen. Jeg har taget 800g på de to dage, så jeg håber jeg kan komme af med dem igen de næste to dage. Jeg har planer om at komme ud og løbe og svømme, men jeg ved ikke om det bliver til noget. Jeg har selvfølgelig også tænk mig at holde mig til sund mad. Jeg tror også det var meget godt jeg havde mine fede dage fordi jeg overspiste dagen før jeg tog afsted og det har jeg aldrig gjort før. Jeg tror det var fordi jeg har kørt meget hårdt på. Så jeg prøver at tage det lidt stille og roligt.
15 år12. februar 2009 kl. 14:21
Leiselott (slettet)
Jubii så flyttede vægten sig i den rigtige retning:-300g så er der skred i tabet igen.
Liselotte
Liselotte
15 år13. februar 2009 kl. 07:31
Stronger (slettet)
Flot Leiselotte:-) Super godt gået. Jeg er ked af jeg ikke har været så aktiv herinde i den her uge. Men håber i har kunnet støtte hinanden. Jeg synes egentlig det går godt for mig. Jeg har kun vejet mig den ene gang, og jeg har ikke rigtig behov for at veje mig hele tiden. En befriende fornemmelse. Men jeg er sikker på det går i den rigtige retning. Jeg nyder livet en anelse mere nu, men ikke noget der er af betydning. For som en en gang skrev så flot herinde, så fylder 2 bolscher fx. ikke meget i et kcal. regnskab!
Stærkt kæmpet i andre, jeg vil prøve at være noget mere aktiv herinde i næste uge! Håber vi fortsætter med at kæmpe som vi gør.
Og fat mod selv om det går den forkerte vej alle sammen. Vi kommer alle sammen ovenpå igen:-)
Super weekend til jer alle sammen!
Stærkt kæmpet i andre, jeg vil prøve at være noget mere aktiv herinde i næste uge! Håber vi fortsætter med at kæmpe som vi gør.
Og fat mod selv om det går den forkerte vej alle sammen. Vi kommer alle sammen ovenpå igen:-)
Super weekend til jer alle sammen!
15 år13. februar 2009 kl. 22:58
claus (slettet)
Der er da en rigtigt god stemning i den her uge - det virker til at det går godt for folk, både med vægttabet men også på det psykiske plan :-)
Jeg er ved at have det bedre efter 5 dages influenza - og jeg har endda spist sundt, selv om jeg har været syg. Fristelserne til varm kakao osv. har da været der, men når først man sidder med et krus te i stedet, så glemmer man det :-)
Jeg er ved at have det bedre efter 5 dages influenza - og jeg har endda spist sundt, selv om jeg har været syg. Fristelserne til varm kakao osv. har da været der, men når først man sidder med et krus te i stedet, så glemmer man det :-)
15 år14. februar 2009 kl. 10:17
Dawn (slettet)
Jeg har taget 1,2kg på de fire seneste dage, hvor jeg har været syg. På trods af, at jeg har spist fornuftigt :/
15 år14. februar 2009 kl. 12:05
Dawn (slettet)
Så er 600g fra sygdomsperioden forsvundet.
Hvordan går det med jer andre?
Hvordan går det med jer andre?
15 år15. februar 2009 kl. 11:08
claus (slettet)
Jeg er heldigvis ved at være rask igen :-)
I går havde jeg så gæster, så det blev til lidt fed mad og en del rødvin. Men det var vist ikke værre, end at det nok går. Så jeg tror jeg er ved at være ovenpå igen :-) jeg har godt nok ikke lige været på vægten, den kan jeg nok ikke stole på, når jeg fik en del alkohol i går, så er væskebalancen sikkert helt i skoven - men jeg glæder mig til at se i morgen, hvordan status er oven på den her uge....
I går havde jeg så gæster, så det blev til lidt fed mad og en del rødvin. Men det var vist ikke værre, end at det nok går. Så jeg tror jeg er ved at være ovenpå igen :-) jeg har godt nok ikke lige været på vægten, den kan jeg nok ikke stole på, når jeg fik en del alkohol i går, så er væskebalancen sikkert helt i skoven - men jeg glæder mig til at se i morgen, hvordan status er oven på den her uge....
15 år15. februar 2009 kl. 13:48
warrenmanor (slettet)
Jeg har tabt mig 1,5 kg på ti dage...
Jeg har været syg og er stadig så har ikke været så oplagt,
Men har stadig ikke spist særlig meget, da jeg ikke haft løst til det.
Men er nu godt tilfreds med det jeg har tabt mig, til at jeg har lagt ned det meste af tiden.
Flot til jer andre....:)
Knus Christine
Jeg har været syg og er stadig så har ikke været så oplagt,
Men har stadig ikke spist særlig meget, da jeg ikke haft løst til det.
Men er nu godt tilfreds med det jeg har tabt mig, til at jeg har lagt ned det meste af tiden.
Flot til jer andre....:)
Knus Christine
15 år15. februar 2009 kl. 20:03
Dawn jeg kender alt til de små daglige udsving, så i morgen er det nok gået den anden vej.
Liselote