#2 af Leiselott (slettet)
Støttegruppen uge 7
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Leiselott (slettet)
re: Støttegruppen uge 7
Ja jeg har taget 100 g på i weekenden, men der er en god forklaring på det. vi havde gæster i fredags og vi fik rigtig god mad. Min mand laver mad jeg er allergisk over for, jeg svulmer op ;-) Altså vægten stiger hvis vi udelukkende levede af hans fantastiske mad, så jeg var fluks tilbage til de gode spisevaner her til morgen.
Det lyder fint at du har gemt vægten væk. Det kan godt være en pestilens at ahve den stående og kigge på en. Vi skrives ved i morgen. Hvor er det rart at være tilbage i den sunde kost's navn.
Liselotte
Det lyder fint at du har gemt vægten væk. Det kan godt være en pestilens at ahve den stående og kigge på en. Vi skrives ved i morgen. Hvor er det rart at være tilbage i den sunde kost's navn.
Liselotte
15 år9. februar 2009 kl. 16:57
Dawn (slettet)
I morges stod vægten på 74,9 hvilket betyder, at mit BMI nu er nede på 30 *danser jublende rundt* :}
Hvordan går det med jer andre :} ?
Hvordan går det med jer andre :} ?
15 år10. februar 2009 kl. 11:05
Leiselott (slettet)
Tillykke med at dit BMI er faldet så langt ned, godt gået.
Min vægt stod stille, så mon ikke der sker noget i morgen. nu har jeg fyldt mig med grønt og lidt frugt både i går og i dag, så...
Min vægt stod stille, så mon ikke der sker noget i morgen. nu har jeg fyldt mig med grønt og lidt frugt både i går og i dag, så...
15 år10. februar 2009 kl. 12:38
Stronger (slettet)
Ja tillykke med BMI tallet! Det er super flot, bliv ved på den måde!
Ja nu er vægten stillet frem igen til i morgen tidlig, der har jeg besluttet at jeg gerne må veje mig! Vægten kom hurtigt op på 77 kg igen efter jeg nåede de 76! Hvilket også er grunden til at min turbo kur er slut! Er spændt på hvad vægten siger, for føler ikke jeg har kunne leve særligt sundt, men tror egentlig hellere ikke jeg har sneget mig over 2000 kcal. Bare det ikke er mere end 77. Så må jeg i gang med at arbejde mig lige så langsomt nedaf igen!
Og Leiselott, vi giver den bare gas den her uge, 100 gram er jo ingen ting!:-)
Held og lykke alle sammen!
Ja nu er vægten stillet frem igen til i morgen tidlig, der har jeg besluttet at jeg gerne må veje mig! Vægten kom hurtigt op på 77 kg igen efter jeg nåede de 76! Hvilket også er grunden til at min turbo kur er slut! Er spændt på hvad vægten siger, for føler ikke jeg har kunne leve særligt sundt, men tror egentlig hellere ikke jeg har sneget mig over 2000 kcal. Bare det ikke er mere end 77. Så må jeg i gang med at arbejde mig lige så langsomt nedaf igen!
Og Leiselott, vi giver den bare gas den her uge, 100 gram er jo ingen ting!:-)
Held og lykke alle sammen!
15 år10. februar 2009 kl. 18:46
Leiselott (slettet)
Ja FAC, vi er tilbage på hesten og ridder i galop ud over vægttabenes marker. Jeg har virkelig givet det en skalle i dag, godt med grønt og proteiner, så min samvittighed er er ren som den sne der falder, så må vi se hvad vægten siger i morgen.
Jeg har det bedst med at veje mig hver dag, taste det ind her og i mit eget excelark, jeg selv har fabrikeret under min sidste omgang vægttab. Jeg måler mig en gang om ugen for de uger hvor der ikke sker så meget på vægten plejer min krop at skrumpe.
Jeg er spændt på hvad min vægt siger om 9 timer, vi skrives ved.
Liselotte
Jeg har det bedst med at veje mig hver dag, taste det ind her og i mit eget excelark, jeg selv har fabrikeret under min sidste omgang vægttab. Jeg måler mig en gang om ugen for de uger hvor der ikke sker så meget på vægten plejer min krop at skrumpe.
Jeg er spændt på hvad min vægt siger om 9 timer, vi skrives ved.
Liselotte
15 år10. februar 2009 kl. 20:57
Stronger (slettet)
76,2 kg YEHA 800 gram mindre siden søndags.... Men drak også meget i weekenden. Men dvs. 800 gram mindre trods jeg har spist lidt a la som det passer mig. Inkl. slik. Det fortæller mig så igen, at det er ikke hvad man spiser, men også mængden af det:-)
Er glad, måske jeg er over mine "slankedepresion" Og det hele kører igen :-) Den sidste uge har i hvert fald været en af de der forhindringer på vejen, men de vil jo altid være der:-)
Synes det er flot, du galopere der ud, det trænger man til en gang i mellem! Glæder mig til at nå næste delmål om 1,2 kg (75 kg)...
Tak for støtten:-)
Er glad, måske jeg er over mine "slankedepresion" Og det hele kører igen :-) Den sidste uge har i hvert fald været en af de der forhindringer på vejen, men de vil jo altid være der:-)
Synes det er flot, du galopere der ud, det trænger man til en gang i mellem! Glæder mig til at nå næste delmål om 1,2 kg (75 kg)...
Tak for støtten:-)
15 år11. februar 2009 kl. 06:54
Leiselott (slettet)
Ja min vægt sagde minus 100 g, så nu er jeg nede på min fredagsvægt. jeg klør stadig på og spiser godt med grønt, så det skal nok komme lige pludselig.
Jeg klan se på vægten at når jeg har haft en nat uden så megen søvn (min datter kan ikke finde ud af at sove mere end 2 timer af gangen, øv) så ryger der ikke så meget på vægten, men sådan er livet.. Jeg evd at jeg har god samvittighed over det jeg putter i mig og så kommer kroppen efter det på et eller andet tidspunkt.
Flot med dit vægttab FAC, så er du snart ved dit delmål. Gosdt gået.
Liselotte
Jeg klan se på vægten at når jeg har haft en nat uden så megen søvn (min datter kan ikke finde ud af at sove mere end 2 timer af gangen, øv) så ryger der ikke så meget på vægten, men sådan er livet.. Jeg evd at jeg har god samvittighed over det jeg putter i mig og så kommer kroppen efter det på et eller andet tidspunkt.
Flot med dit vægttab FAC, så er du snart ved dit delmål. Gosdt gået.
Liselotte
15 år11. februar 2009 kl. 07:36
Dawn (slettet)
Tillykke med jeres vægttab :}
Min vægt sagde plus 100g her til morgen. Men det er nok bare et naturligt udsving, så jeg er lidt ligeglad :}
Hvor mange delmål har I?
Min vægt sagde plus 100g her til morgen. Men det er nok bare et naturligt udsving, så jeg er lidt ligeglad :}
Hvor mange delmål har I?
15 år11. februar 2009 kl. 12:27
claus (slettet)
Jeg står lidt stille vægttabsmæssigt i den her uge - og det hjælper heller ikke, at jeg har fået influenza. Jeg har godt nok ikke lyst til at spise ret meget, men når man bare ligger i sengen og har ondt af sig selv, så forbrænder man jo heller ikke så meget. Håber jeg snart er ovenpå igen :(
15 år11. februar 2009 kl. 16:57
Mit nye tiltag som i nok har læst er at vægten kun kommer frem en gang i ugen. Og det er på fredag! Synes allerede det er befriende for jeg ved jo at jeg taber mig! Held og lykke debn her uge alle sammen!