At forvirre stofskitet

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: At forvirre stofskitet
Hold da op hvor har du tabt dig meget fac! Det lyder jo som en vidunder kur :-) Kunne være man skulle prøve det.. Men hvad spiser du så til morgenmad? For er altså ikke sikker på jeg ville kunne undvære mine havregryn...
15 år6. februar 2009 kl. 22:46
Altså størstedelen af mine kilo har jeg tabt ved livsstilændring! Så kuren sætter bare ekstra skub i tingene! Jeg vil ikke anbefale sådan en kur, hvis man lige er gået i gang med vægttab! Og tac for det LADY:-)

I indlægget støttegruppen uge 6 har jeg faktisk skrevet hvad jeg spiser i løbet af en dag! Prøv at kigge der inde!
15 år7. februar 2009 kl. 11:39
Mht. løb, så startede jeg i juli med at købe et par dyre løbesko efter en løbetest (jeg var slet ikke begyndt at løbe endnu) Jeg vejede dengang ca. 90Kg.
Så fandt jeg et løbeprogram for overvægtige på internettet, som lovede at man kunne løbe 5km efter 12 uger.
Den første uge skulle man gå 5, løbe 1, går 5 og løbe 1 - ugen efter skulle man så løbe 2 minutter ad gangen. På det tidspunkt var det klart udfordring nok.

Resten er bare et spørgsmål om stædighed og prioritering. Og så skal man tage skader alvorligt ;-)
15 år8. februar 2009 kl. 15:59
Tak for svar ;o) Det lyder begge dele (Vejle og Fac) som om I har fundet den magiske opskrift for jer.
Måske skulle du have tjekket om du er hvede allergiker Fac. Jeg har det selv sådan at når jeg spiser almindeligt hvidt brød, som jo bare smager himmelsk, så tager jeg på og min mave bliver oppustet som om jeg var i 7 månede ;o§
Super godt gået mht løb. Jeg tror selv lige jeg vil kigge på det dersens løb for overvægtige. Da jeg var ung løb jeg uden besvær 6-7 km hver dag og jeg elskede det oven i købet ;o)
15 år9. februar 2009 kl. 11:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });