ugevejning

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: ugevejning
Jeg har i denne uge tabt 400g.

Måske ikke den store bedrift - men lige netop nok til at jeg har fået et BMI på 30!!! Så nu er jeg ikke længere svært overvægtig bare overvægtigt.

Egentlig noget mærkeligt noget at være glad for - altså at have betegnelsen overvægtig - men det er et tegn på at det stille og rolig når den rigtige vej - så en lille milepæl er nået i dag.

Fight it
15 år5. februar 2009 kl. 15:22
Ca. 700 gram i denne uge :)
15 år5. februar 2009 kl. 16:11
Tilykke allesammen - der er jo flotte vægttab over hele linien, det er rart at se :-)

Jeg var i byen med drengene i weekenden - to dage med bøffer, flødesovs og bacon garneret med et par kasser bajere og litervis af rødvin.

Så på den baggrund er jeg glad for at kunne melde ind med 84,0 kg - det er 100 gram mindre end sidste torsdag, så jeg kan altså lige med en skrap indsats nå at indhente sådan en weekend på de øvrige 5 dage. Så er der heldigvis længe til de næste fester af den slags ;-)
15 år5. februar 2009 kl. 17:12
Det er uger siden jeg sidst meldte ind - og siden da har jeg smidt 1,1 kg. Vægten står nu på 67,9. Perioden dækker dog og store udsving - nok fordi jeg var syg i sidste uge. I søndags var vægten 69,2 så på 5 dage har jeg smidt 1,3 kg - har haft en masse væske i kroppen.
Jeg har i denne uge været bedre til at få motion, så der er et pænt overskud hver dag - bare ikke i dag, er faldet i et stort hul - men i stedet for at blive sur over det, har jeg valgt at nyde hver mundfuld, og så fortsætte den gode vej i morgen.

Kære warrenmanor, jeg har været inde og kigge i din dagbog - hvis dine indtastninger er korrekte, så har du et MEGET STORT PROBLEM. Du er i fuld gang med at sulte dig selv, og det kan ende meget galt 600 -700 kcal pr. dag er ikke nok til en ung kvinde og du gør stor skade på din krop.
Som mor til en teenage pige med spiseforstyrrelse må jeg nok sige at alle røde lamper lyser.

Vær god mod dig selv. Du kan sagtens tabe dig på en sund og forsvarlig måde. Hvis man vælger at spise 180 g chip og så straffer sig selv ved ikke at ret meget andet den dag, så får men ikke et sund vægttab.

Til alle - tillykke med vægttabene.
15 år5. februar 2009 kl. 22:29
sidste torsdag havde jeg smidt 1,4 kg på en uge, men nu vejer jeg 600 gram MERE. dvs på 14 dage er det kun 800 gram i alt. Men jeg har mens, så ved jeg den går lidt op. Ser frem til at se hvad den står på næste torsdag :)
15 år5. februar 2009 kl. 23:15

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });