Føler man sult i etaper?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Føler man sult i etaper?
Ej det bliver du nødt til at uddybe. Jeg er nemlig sybt afhængig af cola light, og slippe colaen virker for mig fuldstændig uoverskueligt...
16 år10. januar 2009 kl. 18:18
Rigtig god forklaring! Mange tak for det:-)
16 år11. januar 2009 kl. 10:00
Kom også til at tænke på noget i den sammenhæng selvom det ikke har noget med kost at gøre. Jeg ryger en del hver dag, har prøvet nikotin tyggegummi. Men de smager forfærdelige!. Kan det være noget med hvordan man indtager det man godt kan lide. Eks. hvis man får lyst til en sodavand så i stedet at tage en sodavands is, det er heller ikke det samme. Men hvis det er delvis det samme i, så burde man vel også kunne lide det. eller genkender hjernen så også hvilken form du ingtager det i? Er nemlig lidt forvirret over dette. Knus Christine
16 år13. januar 2009 kl. 23:27
Lige med hensyn til nikotin tyggegummi, det smager altså grimt! Det er meget koncentret nikotin, og dengang jeg prøvede det var jeg ved at kaste op! Det andet du skriver dte ved jeg ikke så meget om, men det er sikkert rigtigt!

LIge en anden ting, jeg stoppede med at ryge ved en bog der hed endelig ikke ryger, dens teroier fik mig også styrket i at sige, nu skal jeg sku også smide min extra kilo! Tror faktsik manden har lavet en bog henvendt til slankekur også, men hans rygestopsbog var inspiration nok til mig for at gøre op med begge dele. Jeg har aldrig haft det bedre efter jeg stoppede med at ryge, det er den bedste gave man kan give sig selv. Jeg synes det var enormt svær, og i forhold til at tabe sig synes jeg stadig rygestoppet var enormt svært. Så ser slankekuren helt let ud ved siden af. Men måske det var fordi mine tanker i hoveder blev helt vendt op og ned under rygestoppet!

Dt var en lang smører, håber du kan finde nogle pointer i det!
16 år14. januar 2009 kl. 06:38

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...