Velkommen tilbage til dig også, Spacy :)
Det kniber stadig for mig med motivationen for at veje mad / taste ind, men vægten går stille og roligt nedaf så juhuu...
Har for første gang i MEGET lang tid en BMI under 30 idag (29,9) så nu er jeg ikke mere smæld-fed, men bare alm. fed :D hehe...
C´mon girls (and guys) WE CAN DO IT!!!
#12 af Kaktus (slettet)
Det som Karina skriver passer nemlig også fuldstændig på hvordan det er gået for mig. (Bortset fra at jeg ikke lige er blevet gift ;-)
Jeg havde også tabt knap 20 kg, men da én af vores katte kom hjem med brækket lårben, efter at være blevet påkørt (han måtte aflives - hulk), måtte jeg have noget trøst (= mad og drikke - ja, undskyldninger er der nok af). Det var august 08 og siden er vægten lige så stille kravlet opad :-(
Min startvægt i sep. 2007 var 87,5 og det laveste jeg kom ned på inden mit frafald var 67. Efter nogle halv- og trekvarthjertede forsøg på at vende tilbage har jeg nu tastet min mad ind fast siden d. 14 januar, hvor min vægt var nået op omkring 76 +/- noget væskebalance.
Igår fredag sagde vægten 74,2, men nu har jeg fået menstruation, så jeg vil ikke veje mig igen før det er ovre. Jeg har altid vejet mig hver dag, men jeg tror nok at jeg vil prøve at drosle lidt ned på dette (i hvert fald de dage hvor jeg ved den ikke er god), da jeg bliver alt for ked af det, de dage hvor den er gået op og det kan nogengange udløse en "så kan det også være ligemeget" dag. Og det er jo for åndsvagt når jeg ved at det blot er væskebalancen som helt naturligt svinger.
Jeg er kun 157 cm og min idialvægt er ca. 54 kg. jeg vil dog være lykkelig hvis jeg kan komme ned på mellem 58 og 60 kg, BMI 23,5 - 24,2.
Det er da lidt mærkeligt at det lige er nogen af os som fulgtes ad sidste år, der har haft næsten det samme tilbagefaldsmønster. Men vi har da vist at vi kan, så vi skal nok nå de sidste kg også. Heldigvis er vi stoppet op LÆNGE før vi nåede at tage alt det tabte på igen. Jeg vil hermed takke Lone (Maditals mor) for dette fantastiske gratis program, for det virker bare.
Nu er det godt nok noget tid siden at jeg har set et indlæg fra dig Karina, jeg håber da at du stadig er med. Er det her i februar I skal på bryllupsrejse?
Puha det var en længere smøre, men jeg er glad for at jeg endelig har fået læst alle indlæg og selv er kommet igang her i forummet igen.
God vind til alle og fortsat god weekend :-)