torsdagsvejning d. 9/10-08

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: torsdagsvejning d. 9/10-08
Hej alle,

Jeg er helt ny herinde og netop startet op på mere fornuftig mad og motion...... så jeg kan først fortælle hvordan det er gået om en uge ;o)

Tillykke med de flotte resultater - I er da bare super!!!
16 år9. oktober 2008 kl. 15:17
Er ny herinde, har trænet i et halvt år uden vægttab, så nu må kosten ha' en tur også.
Jeg vil gerne smide 20 kg ialt, men mit første mål er 5 kg på 2 1/2 måned.
Er spændt på hvordan det ser ud i næste uge.
16 år9. oktober 2008 kl. 15:25
Hej Vejle

Du er ikke den eneste, der venter på at kydse en vigtig grænse; jeg har haft en god uge kost- og motionsmæssigt og regnede med at der var røget minimum et kilo. Men nej! Vægten stod stadig på 70,0 kg. Altså et vægttab på 0 g! Jeg er meget rasende lige nu og næste uge bliver hård at komme igennem. Samtidig ved jeg, at det eneste der dur, er at give den en ekstra tand i den kommende uge. Men sejt det bliver det.
16 år9. oktober 2008 kl. 16:14
@Wallingford. Mit problem er faktisk at det ikke hjælper at give den en skalle.....
Jeg har haft meget stilstand siden starten af juni og det hjælper ikke at spise mindre, så det tør jeg faktisk ikke rigtigt (stilstanden må jo være et udtryk for at kroppen har skruet ned)
Jeg har kun haft en enkelt uge siden nytår hvor jeg ikke spiste fornuftigt (sommerferie) så jeg ved at det ikke er derfor.

Jeg forsøger at undgå stilstanden (hungersnødsmode) ved at svinge meget op og ned i indtag fra dag til dag, og også svinge fra uge til uge i gns.

Lige nu er jeg faktisk ved at lave en høj uge som ser ud til at ende omkring 1600 kcal i gns. simpelthen for at overbevise kroppen om at der ikke er hungersnød, så den forhåbentligt slipper nogle kilo igen :-)

En enkelt uges stilstand (hvis det altså er det det er) kan skyldes at du ophober væske f.eks. pga. alkohol i weekenden, mens. eller lidt for meget pasta,ris eller kartofler (som jeg har læst går langsommere igennem tarmen)
Min egen erfaring med DDV var at jeg ikke tabte noget hvis jeg ikke fulgte kuren 100% hele ugen. Selv den mindste lille afvigelse hævnede sig. (men det var muligvis bare overtro) :-)
16 år10. oktober 2008 kl. 08:58
Og jeg fik smidt 900g væk i løbet af uge :)
16 år10. oktober 2008 kl. 10:26
Så er jeg kommet hjem fra 9 dages ferie, og sørme om jeg ikke har tabt 3 kg!!!! Det er da helt vildt:D Er vildt glad, min vægt er nu nede på 82.5, det er simpelthen skønt:D
Meldte jo ikke ind i sidste uge, men siden forrige uge er det i alt 4.3 kg:)
Tillykke til jer andre der også har tabt jer:)
16 år10. oktober 2008 kl. 10:35
Hej til alle og tillykke med resultaterne.
Lidt sen indmelding… Jeg fik hellere ikke meldt ind i sidste uge. Har været syg - rigtig træls. Med det resultat, at vægten har kørt lidt op og ned. Øv i mandags var vægten nede med 2,5kg, men sikkert på grund af at jeg ligget i sengen ;-) Status i morges (fredag) var det samme som for 14 dage siden - 99kg.

Mopsie: velkommen tilbage :-)
16 år11. oktober 2008 kl. 00:08
også en sen indmelding herfra

Tabt 800 g yes - yes
16 år11. oktober 2008 kl. 12:34

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });