torsdagsvejning d. 9/10-08

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

torsdagsvejning d. 9/10-08
har tabt 1,6 kg siden sidste uge og er godt tilfreds med min egen indsats.
16 år9. oktober 2008 kl. 06:29
re: torsdagsvejning d. 9/10-08
Jeg har tabt 500g og det havde jeg egentlig også forventet, da jeg har arbejdet godt for det. Håber det fortsætter sådan hver uge! Håber bare at jeg ikke falder i, i efterårsferien da hjemmedage er en af mine største udfordringer på det punkt...
16 år9. oktober 2008 kl. 07:03
Jeg har tabt mig 1,8 kg siden sidste Torsdag, så ialt 5,1 på 3 uger....
Startvægt for 3 uger siden = 98,3
vægt idag = 93,2
Det er faktisk overaskende godt, sys jeg selv ;-)
16 år9. oktober 2008 kl. 07:47
Der er godt nok "dyrt" at have en weekend i Paris med firmaet + PMS :)

Jeg har taget 800 gr. på
16 år9. oktober 2008 kl. 08:27
Min vægt har ligget meget højt hele ugen, så selv om jeg godt nok har tabt 300g siden sidste torsdag, så ligger jeg stadig over 30BMI (var ellers lige under et kort øjeblik sidste onsdag)

Det er bare typisk at min vægt skal stå bomstille lige når jeg er ved at passere en vigtig grænse (både 30BMI og 80Kg) Nå det hjælper jo ikke at pive over det, jeg må videre. Om en uges tid når begge grænser FORHÅBENTLIGT er passeret har jeg jo glemt alt om det :-)
16 år9. oktober 2008 kl. 08:47
Jeg har tabt mig 400 g siden sidste torsdag. Havde håbet på lidt mere - men har været lidt mere sulten og spist lidt mere end jeg plejer. Selvom jeg har spist sundt, har jeg ikke tabt mig så meget.
16 år9. oktober 2008 kl. 08:48
Her vil jeg også være med.

Jeg har tabt mig 1 g præcis på knap en uge, så det er jeg rigtig glad fro. super godt side.
16 år9. oktober 2008 kl. 09:17
Vores vægt er gået i stykker, så jeg har ikke noget resultat denne uge. Jeg vil begynde at veje mig i fitnesscentret i stedet for, så håber på godt resulatat i næste uge.
Jeg tror jeg har taget lidt på, for jeg har ikke spist specielt fornuftigt, jeg har haft lidt svært ved at finde rytmen igen efter fødselsdagene, men nu skal jeg i gang igen. Det går dog godt på motionsdelen.

Tillykke til jer andre der har haft flotte vægttab!
16 år9. oktober 2008 kl. 09:35
Jeg springer over denne uge. den forgangenge uge har bestået af begravelse, fødselsdage og spise hos nogen venner + hygge med kæresten. Så jeg skal nok til at starte forfra med vægten:(
Tillykke til jer alle der har tabt jer og i andre op på hesten igen.
16 år9. oktober 2008 kl. 10:04
Hej alle sammen
Jeg har været fraværrende i dette forum i ca. 1 ½ mdr, pga studiestart og en masse undersøgelser på sygehus har jeg ikke haft overskud til at koncentrere mig så meget om min mad og motion. Men nu er jeg tilbage, desværre med en vægtøgning på 1 kg. Jeg ved det kunne værre meget værre. Jeg har fundet gejsten igen og glæder mig til at deltage herinde igen, mage til støtte og gode råd finder man ikke andre stedet.
Tillykke til jer der har opnået de flotte vægttab i denne uge.
Veile: Jeg klapper i mine hænder af glæde for at du snart når dit mål., det er så flot.
16 år9. oktober 2008 kl. 10:33

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });