Hej med jer skal tabe 45 kilo
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+iakob
re: Hej med jer skal tabe 45 kilo
Iøvrigt - jeg ved ikke hvilken internet browser du bruger, men jeg bruger firefox og med den kan man bogmærke (lægge som favorit) en masse hjemmesider i samme folder. Derefter er det muligt at åbne alle links i samme folder på een gang (jeg mener Internet Explorer kan det samme).
Dermed kan man åbne samtlige online kogebøger i et snuptag og så bage gå dem igennem fra en ende af: søge og åbne alle lovende opskrifter i faneblade. Til sidst kan man så i ro og mag kikke alle kandidaterne igennem og udvælge dagens opskrift.
Dermed kan man åbne samtlige online kogebøger i et snuptag og så bage gå dem igennem fra en ende af: søge og åbne alle lovende opskrifter i faneblade. Til sidst kan man så i ro og mag kikke alle kandidaterne igennem og udvælge dagens opskrift.
16 år17. august 2008 kl. 19:54
mulle36 (slettet)
re: Hej med jer skal tabe 45 kilo
Hejsa
Jeg har helt styr på det med kcal og fedtfattigt.
Og jeg takker mange gange for sitene.
Ser om jeg kan inde nogle spændende opskrifter.
vh mulle36
Jeg har helt styr på det med kcal og fedtfattigt.
Og jeg takker mange gange for sitene.
Ser om jeg kan inde nogle spændende opskrifter.
vh mulle36
16 år18. august 2008 kl. 06:49
Jeg bruger primært disse:
(et forældet link til minus50.dk er blevet fjernet): Fedtfattig vegetarmad. Der er nogle gode tilbehørsretter.
fedtfattig.dk: Kanon side med tøm køleskab. Finder rigtig, rigtig tit en opskrift her. Man kan dog ikke linke direkte ind på en opskrift, hvis man følger linket så kommer der en fejl. Men man kan gå ind på hovedsiden først og derefter til linket - så virker det. Også hvis man bruger forskellige faneblade.
webopskrifter.dk: Her kan man søge specifikt på fedtfattige opskrifter. Der er også mere kalorierige opskrifter.
opskrifter.heede.dk: Min anden ynglingssite mht opskrifter (fedtfattig er den anden). På siden "Om denne side" står der: "Opskrifterne passer ind i en kostomlægning, hvor man lægger vægt på et lavt indtag af kulhydrater i form at fx pasta, ris, kartofler og brød ? og i øvrigt får masser af grøntsager og frugt" - men det kan man jo naturligvis selv justere ved at servere grovbrød eller kartofler til.
dk-kogebogen.dk: Den trediebedste sted jeg har. Primært på grund af de omfattende søgemuligheder og også på grund af karaktererne samt antallet af opskrifter. Hvis en opskrift er givet over 8 og har mere end 10 stemmer, så er den næsten garanteret god.
saesonforgodsmag.dk: Hvis man som jeg af og til står med en grøntsag i hånden som er lidt speciel - f.eks. en glaskål - så er denne side en god hjælp til at komme igang med at finde en opskrift.
cancer.dk: Gode og sunde opskrifter.
altomkost.dk: En del gode opskrifter at få inspiration af.
fiskeopskrift.dk: Hvis du gerne vil lave andetfisk end dampede rødspættefiletter og dampede torskefiletter, så er dette et fint sted at starte.
raavareguiden.dk: Rigtig god side med info om råvarer - svind, anvendelse, fryseegnethed mv.