Hej med jer skal tabe 45 kilo

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Hej med jer skal tabe 45 kilo
Er ny her på sitet, og jeg skal tabe mig omkring 45 kilo.
Har primært taget på i forbindelse med mine 2 graviditeter.
16 år11. august 2008 kl. 21:00
re: Hej med jer skal tabe 45 kilo
Velkommen til.
Jeg er selv igang med at tabe mindst 50Kg.
Hold dig målet for øje, men tag rejsen i små step, så skal du nok klare det. :-)
16 år12. august 2008 kl. 08:34
Hej jeg er også med på den vogn.

jeg har tabt 20 og skal tabe 40 mere mindst

Moulin
16 år12. august 2008 kl. 17:40
hey!

Jeg har selv tabt 20 kg- mest fordi jeg besluttede mig for at tabe 2 kg. Og så 2 mere osv.. det var lidt mere overskueligt end hele 20 kg!!

Men jeg har desværre tager 6 kg på over 1 års tid grundet depression og stillesiddende arbejde, mindre fokus på kosten mv. Så er vel sluppet billigt. Er på 93.5 kg nu og vil gerne ned på 89 som første mål.

Du kan sagtens klare det. 1 kg. af gangen.

Good luck
16 år13. august 2008 kl. 07:07
Velkommen til og tillykke med beslutningen om at det skal være nu og at det skal være sammen med madital. Det vil du ikke fortryde. Jeg har selv tabt 20 kilo med programmet.
16 år13. august 2008 kl. 08:35
Velkommen til !
16 år13. august 2008 kl. 15:21
Også velkommen fra mig :)
Uanset om man vil tabe meget eller lidt er Madital en super hjælp til at komme til at komme til at leve sundere :)
16 år14. august 2008 kl. 16:24
Hvor lang tid regner I med det realistisk tager at tabe 45-50 kilo? Jeg er med på den vogn, og det går så rasende langsomt. I gennemsnit lidt under 1/2 kg i ugen, så der er laaaang vej.
Har I alle oplevet, at gå i stå undervejs i en periode, eller er det bare mig? Forskellen er så bare, at denne gang vender jeg tilbage på rette vej efter en periode med forkert mad. Yaaak, det her er svært. Men som resultaterne kommer, er det jo det hele værd.
16 år17. august 2008 kl. 10:53
Hej, jeg er også ny her - startede i mandags, og har også planer om at skulle tabe mig 44 kg. jeg har sat mig et mål der hedder 44 kg til næste sommer, men mine delmål er 5 kg af gangen og ¨for hver 5 kg belønner jeg mig selv i form at luksus - massage, fodterapi o.s.v., så jeg glæder mig allerede til 1. mål.
Jeg var til fest igår og spiste meget anderledes end jeg ellers ville have gjort, da det hele tiden stod for mig at jeg skulle hjem og indtaste dette og det ville ikke se godt ud i mit regnskab, så jeg synes denne hjemeside er genial og en stor støtte og motivation for mig. I morgen er første vejedag efter jeg er startet, så det bliver spændene at se.
Held og lkke og gør brug af støtten herinde - det har jeg i hvertfald tænkt mig at gøre.
16 år17. august 2008 kl. 11:28
hej
Jeg skal tabe 45-50 kilo, jeg er startet idag, og håber at få støtte her igennem. Jeg vil starte ud med 1200-1600 kcal Har ikke noget fast beslutning på hvor meget jeg vil tabe om ugen, 1 kg vil være reelt syntes jeg.
Nogen der kender til en netside med gode kaloriefattige opskrifter?
Glæder mig til at følge jer alle

Knuzz herfra
16 år17. august 2008 kl. 12:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });