Slankekur med lækker mad - Findes de?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Slankekur med lækker mad - Findes de?
Jeg har i løbet af de sidste 3 dage tabt næsten et kilo - og det var ikke en gang svært.
16 år1. august 2008 kl. 14:15
Jeg tror lige jeg vil vove det ene øje og så anbefale Dr Becks bog: The No-Diet Diet.

Den skulle komme på dansk her engang i år, men den kan fåes for omkring 70 kroner på engelsk på bookdepositoy.co.uk

Den handler ikke om hvad man spiser, men meget om hvordan man spiser og i øvrigt fører sit liv. Bogen har været meget diskuteret her på siden og du kan bare søge i forum for at få et lille indtryk af bogen.

Jeg tror - uden at vide det - at denne bog lige er noget for dig. Den var rigtig god for mig.
16 år2. august 2008 kl. 09:31
Hej Cecilou.
jeg vender lige tilbage til dit spørgsmål om lækker mad og slankekur.

Der findes en mængde internet sider med de mest fantastiske og lækre opskrifter - som er sunde og kalorielette. Jeg tror du vil finde ud af at det i den grad er muligt at være på slankekur og samtidig spise god mad. IFORM's hjemmeside
iform.dk
er der f.eks. en opskrift med Laks og en anden med ørred (fede fisk) og minsandten også en Skøn salat med kylling og avokado! :-)))
Der er angivet energiindhold og så er der nogle flotte fotos af retterne.
En anden side er slankeopskrifter.dk der ligeledes opgiver energiindhold (men ingen fotos)
Håber det kan inspirere dig og hjælpe med at holde kuren på rette spor.
Hilsen Easy
16 år6. august 2008 kl. 10:00
Selvfølgelig kan man få lækker mad selvom man gerne vil tabe sig. På hjerteforeningens hjemmeside findes der masser af lækre opskrifter og så står der også hvor meget man bør spise hvis man gerne vil tabe sig.
16 år6. august 2008 kl. 19:51
Prøv f.eks. at se her: steinbrecher.dk - opskrifter på sovse - mange af dem fra "Let Sovsen, Jensen".
16 år7. august 2008 kl. 14:52

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });