Endelig delmål - NÅET

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Endelig delmål - NÅET
det er nok fordi jeg har sat mit mål ret småt, så jeg er endnu ikke derhenne af, hvor mit BMI på 25 kan ses... hvis jeg sætter mit mål til fx 75, så ville jeg kunne se det.... Men jeg tænkr bare at det er nødvendigt for mig, at mine delmål er små... altså at jeg tager et par kg af gangen, så virker det ikke så uoverskueligt...

Oz: mht når din vægt sakl stabiliseres, så har jeg tidlligere brugt at veje mig en fast dag om ugen og så have en vægt, som hvis jeg nåede op på den, så gik jeg på mad-kontrol i 2-3 uger... Det der med at finde ud af, hvor meget man skal spise, for ikke at tabe mere, kan godt være svær, men man må bare prøve sig lidt frem...
16 år23. juli 2008 kl. 17:17
Ja det der med at have en grænse som ikke må overskrides ved een ugentlig vejning tiltaler mig. Kunne forestille mig at + 2 kg skulle udløse en lussing.
16 år23. juli 2008 kl. 21:55
og hvis man vejer sig én gang om ugen, så ser man nemt hvis det er gået lidt galt, men uden at være fanatisk... og 2 kg ekstra på en uge, gør nok at man så holder lidt igen ugen efter... eller at man bruger programmet her, til lige at se hvor det gik galt.. og hvordan man lige retter op på det igen :)
16 år23. juli 2008 kl. 23:29

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });