Endelig delmål - NÅET
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+tynd74
re: Endelig delmål - NÅET
hej oz1ing
sikke et flot vægttab;O)
dejligt at nå sine delmål, og nu har du snart nået dit endelige mål. flot klaret og så på så kort tid.
forstår godt du ikke kunne vente med glæde til torsdag ;O)
sikke et flot vægttab;O)
dejligt at nå sine delmål, og nu har du snart nået dit endelige mål. flot klaret og så på så kort tid.
forstår godt du ikke kunne vente med glæde til torsdag ;O)
16 år22. juli 2008 kl. 08:53
Frk Jakob (slettet)
Hvor kan man udregne hvornår ens BMI er på 25? Jeg kan tænke at man bare skal omskrive ligninge, men selvom jeg læst matematik på UNI, så er jeg stadig en dør til det :) Jeg kunne da godt tænke mig at have det som delmål, at jeg skulle ned under 25, ligger på 28 nu...
16 år22. juli 2008 kl. 11:35
Frk Jakob (slettet)
Slemme mig, glemte helt at rose dig.. hvor er det flot .)
16 år22. juli 2008 kl. 11:35
Sarababen (slettet)
Du tager din højde i meter x 2 og så x 25.
Så hvis du er 1,70 m er det:
1,7x1,7=2,89
2,89x25 = 72,25 kg :)
Så hvis du er 1,70 m er det:
1,7x1,7=2,89
2,89x25 = 72,25 kg :)
16 år22. juli 2008 kl. 13:11
Frk Jakob (slettet)
aha, tak... (1,75x 1,75) x 25 = 76, 56 kg... tak skal du have, så ved jeg da det... mit mål er 75 kg, så det er jo under et BMI på 25. Og er en muskuløs pige, så det passer jo bare fint :)
16 år22. juli 2008 kl. 15:22
Knudeper (slettet)
Hej oz1ing
Hvor er det bare flot klaret. Tillykke!
Hvor er det bare flot klaret. Tillykke!
16 år22. juli 2008 kl. 15:36
Kirsten P (slettet)
Tillykke med delmålet. Nu er der ikke langt igen
16 år22. juli 2008 kl. 19:08
oz1ing (slettet)
Mange tak allesammen. Det er skønt når det lange seje træk endelig giver pote. Når man kan se lyset for enden af tunnellen dukker der nye tanker op.
Hvad så når målet er nået?
Vægt stabilisering med ændret kost indtag
Evt. opbygning af muskler, nu da skellettet bedre kan skimtes ( med forstørrelsesglas)
Hold på motionsvaner
Hvornår skal alarm klokken træde i funktion?
Overhørte lige i bussen igår en yngre pige på S.U. som i mobilen beklagede sig over det svære i at holde sig sund med de priser på sunde fødevarer. Kan kun give ret - der burde være mindre afgift på frugt og grøntsager så alle der har brug for det kan være med, nå men det var et sidespring.
Igen mange tak for skulderklappene.
Hvad så når målet er nået?
Vægt stabilisering med ændret kost indtag
Evt. opbygning af muskler, nu da skellettet bedre kan skimtes ( med forstørrelsesglas)
Hold på motionsvaner
Hvornår skal alarm klokken træde i funktion?
Overhørte lige i bussen igår en yngre pige på S.U. som i mobilen beklagede sig over det svære i at holde sig sund med de priser på sunde fødevarer. Kan kun give ret - der burde være mindre afgift på frugt og grøntsager så alle der har brug for det kan være med, nå men det var et sidespring.
Igen mange tak for skulderklappene.
16 år23. juli 2008 kl. 06:57
KarinaHadsten (slettet)
Flot tillykke med milepælen. Det er skønt med milepæle at fejre.
jannej - den med BMI på 25. Når du nærmer dig vil programmet her vise BMI = 25 som et stiplet linie på vægtkurven. Så når den pludselig kan ses får man lidt blod på tanden. :-)
jannej - den med BMI på 25. Når du nærmer dig vil programmet her vise BMI = 25 som et stiplet linie på vægtkurven. Så når den pludselig kan ses får man lidt blod på tanden. :-)
16 år23. juli 2008 kl. 10:00
To milepæle er overvundet, 15 kg tabt ialt siden nytår og det er over 20 år siden jeg har væget så lidt..
Superfedt, selvom jeg ligger over kurven for mit mål med ca. 1 kg.
Kunne ikke vente til torsdagsvejningen :))
Fortsat god dag til jer alle.