#11 af bruger slettet
Torsdagsvejning 17. Juli
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: Torsdagsvejning 17. Juli
Jeg har taget 1 kg på i denne uge igen, men jeg har heller ikke været særlig god til at passe kuren - manden skulle lave mad 2 gange i denne uge, begge gange bestilte han pizza, og mine forældre var forbi med en stor kurv der bl.a. indeholdt chokolade og slik..... Det er virkelig svært at sige nej til fristelserne når de bliver serveret sådan.... Men jeg må tage mig i nakken og tage mig sammen.
16 år18. juli 2008 kl. 07:21
veile
@camilla. Jeg kan se at du ikke har indtastet pizzaen. Måske du skulle prøve. Det er måske ikke så slemt som du tror.
Jeg fik også pizza i aftes (2 slices excl. den tørre kant) og mit indtag ramte alligevel på ca. 1350kcal
Det er faktisk nok her madital har hjulpet mig mest. Når jeg virkelig troede at jeg havde syndet, var det sjældent så slemt som frygtet.
Nu jeg tænker over det har jeg faktisk også fået pizza to gange den sidste uge........
Jeg fik også pizza i aftes (2 slices excl. den tørre kant) og mit indtag ramte alligevel på ca. 1350kcal
Det er faktisk nok her madital har hjulpet mig mest. Når jeg virkelig troede at jeg havde syndet, var det sjældent så slemt som frygtet.
Nu jeg tænker over det har jeg faktisk også fået pizza to gange den sidste uge........
16 år18. juli 2008 kl. 09:59
Frk Jakob (slettet)
Juhu juhu, jeg fik ikke vejet mig igår men vejede mg her til morgen. 1,3 kg har jeg tabt siden jeg begyndte i mandags... Det er jeg bare helt vildt ekstatisk over :) Jeg skal holde brunch for familien imorgen, så der får jeg måske spist lidt for meget, men jeg er bare super glad for at det går den rigtige vej...
16 år18. juli 2008 kl. 11:36