Torsdagsvejning 17. Juli

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Torsdagsvejning 17. Juli
Kan ikke sove, så jeg syntes ligeså godt jeg kunne starte vores torsdagsvejning

Jeg har smidt 900 gram på en uge. Dette betød at jeg har nået mit første delmål, jeg er nu under 100 kg og har ialt tabt mig 13,5 kg.

Håber I andre har haft en god uge.
16 år17. juli 2008 kl. 01:05
re: Torsdagsvejning 17. Juli
Tillykke!!!

Jeg er inde i min sædvanlige rytme med vægttab den ene uge og øgning den næste. Jeg har (desværre) en meget voldsom cyklus, der giver udsving både ved mesn og ægløsning.

I denne uge har jeg taget 200 gr på.

Men så længe vægttabene er større end stigningerne går det jo :)
16 år17. juli 2008 kl. 08:09
Jeg har tabt 1 Kg i denne uge, så vægten nu er 87,9Kg

Det har ellers set sort ud hele ugen, hvor jeg har ligget omkring 89, men her til morgen droppede vægten så pludselig 1,1 Kg

@mopsie Tillkke med at komme under 100. "fed" fornemmelse ikk'?

@Dorte1864 surt med så store vægtudsving, men bare resulatet ikke udebliver, så vender man sig vel til det (jeg kan dog godt stadig blive lidt mut når vægttabet står lidt stille i en periode)
16 år17. juli 2008 kl. 08:39
Rigtig hjertelig tillykke. Hvor er det flot gået. Held og lykke fremover.

Jeg skal selv tabe ca. 12 - 15 kg - ved hvor svært det er. Så god vind glæd dig selv med et nyt stykke tøj eller andet.
Kh anom
16 år17. juli 2008 kl. 08:42
mopsie det er flot når du har været til flere arrangementer at du alligevel kan tabe 900 g på en uge.

Veile: du er bare fantastisk at du kan blive ved med at tabe dig i den fart

Dorte. hvis de 200 g er p.g.a. cyklussen er det ikke slemt
16 år17. juli 2008 kl. 10:00
YEEHAAAA !!!
2,0 kg siden sidste torsdag, hvor jeg vendte hjem fra ferie med et plus på 700 gram :)

Tillykke til alle jer andre - også dem der har en lille vægtstigning - vi klør jo alle på, og resultaterne skal nok komme.

mopsie> et særligt stort tillykke med dig. Under 0,1 ton er da en præstation, der er værd at fejre - super flot.

Veile> Tro ikke, at jeg ikke holder øje med dig :-D Synes, det er lidt sjovt med kapløbet om at nå først til 70'erne - også selvom du har et solidt forspring og målet ligger et godt stykke ude i fremtiden.
Bliver det ikke bare fantastisk den dag vi kan juble over den milepæl? :)

anom> velkommen til :)
16 år17. juli 2008 kl. 10:09
@kirstenP. Har selv lidt svært ved at tro det virkelig kan passe. Hver gang det står lidt stille, tænker jeg - så nu er det slut. Men så ryger der pludselig et kilo igen :-)

@kaktus. Ja lidt konkurrence er altid godt :-) men du skal nu nok hente mig, er jeg bange for ......
16 år17. juli 2008 kl. 10:34
Nå skulle man lige melde ind i torsdagsvejningen for en gangs skyld, noget skal man jo gøre for at motivere sig selv.

Jeg ar taget 1,1 kg på i den sidste uge, og jeg ved godt hvorfor. Jeg har så meget haft lyst til at bage , så det har jo kostet en del kulhydrater, og dem er jeg slet ikke vant til.
16 år17. juli 2008 kl. 11:29
Skidt pyt, kami - næste uge er du på hesten igen :)
Nogen gange går det i fin stil i fuld galop, andre gange lunter man og til tider klamrer man sig blot til hesten for ikke at faldet HELT af - sådan er det for os alle :)

Godt, at du - trods alt - melder ind. Det er jo hele formålet med torsdagsvejning - nogle uger jubler man igennem - andre uger knap så meget :)
16 år17. juli 2008 kl. 11:49
Jeg melder mig under de triste faner, men tillykke til alle jer andre. Det er bare flot her i ferie perioden.

Har taget 300 gr. på siden sidst og ved også at jeg lige efter weekenden har vejet endnu mere. Desværre har et besøg hos sviger mekanikken i KBH fra torsdag-søndag sat sit præg med restaurant og tivoli besøg.

Hvis jeg skal jeg opsummere de sidste 4uger lige - inden ferien vejede jeg 88,0 så det er godt nok et ringe resultat.

Set i bakspejlet har jeg faktisk ikke sagt nej til ret meget mad der er blevet tilbudt, har ikke kunne dyrke så meget motion og nok fået lidt flere kulhydrater og alkohol end godt var.

Måske positivt at jeg har fundet en vægt "balance" og trods alt ikke har taget 5 kg eller mere på.

Mit 1. August mål med BMI 25 må nok skydes noget. Ærgeligt da jeg skal med fruen på en 4 dages tur til prag uden ungerne.

Men jeg er trods alt inde i rytment igen, så er da noget spændt på hvad næste torsdag bringer.

Ellers har jeg noget nyt oppe i ærmet. Min svigermor havde igennem længere tid forsøgt sig med noget der populært bliver kaldt "slankerugbrød" i sladderspalterne. Jeg fik opskriften med hjem og har tænkt mig at prøve den fremfor det almindelige fuldkorns som jeg køber.

Opskriften vil jeg prøve at lægge ind under kost forummet. Hvis nogen har dårlig/god erfaring med det vil jeg gerne høre .....
16 år17. juli 2008 kl. 13:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...