Torsdagsvejning 12. Juni

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Torsdagsvejning 12. Juni
Lidt forsinket kommer mit beskedne indlæg til dagens vejning.

Sidste uge sagde vægten 89,0 og nu siger den 88,0. Jeg har virkelig skruet op for motionen (som visse andre - kaktus :)

Jeg løber i snit 10 km om dagen, måske er det mere joggging / rask gang hvis jeg skal være ærlig. Min grundform er elendig men jeg har trods alt noteret en forbedrin af tiden det tage at gennemføre strækningen.

Jeg har forbedret min 5 km distance med 20% og min 10 km distance med 14% sååå - ikke så ringe endda.

Men men her til aften var vi til grill afslutning i børnehaven da den mindste skal starte i skole efter sommerferien. 900 kalorier blev det til med øl omkring bålet og det hele. Dog trak salaten, brødet og den fedtfattige pølse lidt ned på den dårlige samvittighed, men for dælen - hvis man ikke kan skaje bare lidt ud sådan en dag så ved jeg ikke rigtig. Må se imorgen hvad det har betydet for vægten.

Det bliver nok mit foreløbige sidste input til torsdagsvejningen da jeg næste torsdag morgen tager til Toscana i 11 dage, med mindre der er nogle der gerne vil have en kort rejsebeskrivelse af kulinarisk art herfra - da PCén medbringes. Der findes vist trådløst netværk på vinbondegården, tæt ved svømmepølen.

16 år12. juni 2008 kl. 20:58
Tillykke til jer andre med jeres vægttab. Jeg vejer mig jo om mandagen og i mandags stod vægten på 105,4 kg. +100 gram siden sidst.

Jeg var godt klar over at den var gal i sidste uge. Men jeg har sadlet hesten og svunget mig i sadlen. Fuld fart fremad igen. Gider ikke bruge tiden på og kigge tilbage og ærgre mig. Det kommer der ihvert fald ikke noget godt ud af.

16 år12. juni 2008 kl. 22:50
Godt gået af jer alle :)

Veile> Gid jeg havde en "stop op"-stemme som du, i stedet for en "giv los"-stemme - Håber, på, at det ændrer sig med tiden. Jeg har trods alt kun været igang i ca 3½ uge.

Kami> Jeg er heller ikke sikker på, at jeg kan holde dampen oppe i længden mht det lave kalorie-indtag, men lige nu går det fint. Jeg føler mig ikke sulten, og den tid der er gået godt, kommer jo ikke dårligt tilbage :)

oz1ing> 1 kg på en uge er vældig flot - specielt fordi du da efterhånden må være ved at nærme dig din målvægt? Jeg er imponeret over dit motions-program! Med mit løbeprogram er jeg nået til uge 4, hvilket betyder 2 x 4 min. løb - resten gang (og jeg er ved at omkomme når jeg har løbet 4 min ;))

Mopsie> Sådan skal det lyde! En uge med lidt for højt kalorie-indtag er ingen katastrofe - bare en lille forsinkelse på din vej mod et sundere og lettere liv - og du slap med + 100 gram, hvilket i praksis vil sige 0, så helt galt kan det jo ikke være gået :)
Nu er du på hesten igen og skal bare have sparket den i gear - godt gået!

Vi "ses" om en uge!
16 år13. juni 2008 kl. 09:23
Hej Alle

Tillykke med jeres flotte resultater.

Jeg har ikke haft mulighed for at veje mig før i dag - 80,3. Så jeg har tabt 1,1 kg. på 16 dage - det er jeg glad for. Ses torsdag:)
16 år15. juni 2008 kl. 09:46
Flot klaret , Lykke :)

Jeg ved ikke hvordan i andre har det, men det er altså vældig motiverende for mig at vide, at jeg skal stå til regnskab her hver torsdag - på godt og ondt :)

Held & lykke til alle :)
16 år15. juni 2008 kl. 10:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });