Nullergøj, klar til kamp!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Nullergøj, klar til kamp!
Rigtig flot, Nullergøj :)
Du er helt sikkert på rette spor: Du holder øje med hvad du spiser og er kommet i gang med motion :)
Du kommer helt sikkert til at se flere gode resultater :)
16 år6. juni 2008 kl. 07:52
Tak for alle de søde beskeder!
Har holdt fødselsdag hele weekenden for manden og datteren, og har bagt masser af hjemmebag. Sikke en masse fristelser, men dem har jeg modstået alligevel. Lavede frugtsalat med råcreme, og en med græsk yoghurt, den spiste folk faktisk mere af, så det var fedt at se.......
Motivationen er stadigvæk i top, Så nu må vi se hvad der sker hos lægen i morgen....
16 år8. juni 2008 kl. 11:18
Halløjsa
er lige vendt hjem fra ferie, og en kamp mod alle fristelserne....
Har pt tabt ialt 15.2 kilo, så er lidt over halvvejs i mit projekt "minus 30 kilo i 2008"
Det var svært at undgå fristelserne i ferien, og har tilladt mig at spise ting jeg ikke plejer, ved at kompencere med en masse lange gåture. Nu er det så op på hesten igen for alvor, og det kører bare på skinner.
Skal til lægen på mandag og vejes, og det glæder jeg mig rigtig meget til.
16 år2. juli 2008 kl. 20:31
Det er godt at høre at moralen er så høj!

Med den indstilling, så skal du nok få gennemført dit projekt.

Og husk så at bogmærke denne side, så hvis du engang kommer ind i en træls periode, så tag siden frem igen og kik på den. Det kan nemlig hjælpe meget.
16 år3. juli 2008 kl. 10:22
Har lige været til kontrol i dag, og det går stadigvæk godt. Vi snakkede motion, og hun foreslog at jeg oveni mine cykelture også begyndte at gå 40 minutter 3 gange om ugen. Må ikke løbe og kan ikke svømme, så en rask gåtur er nok det rigtige for mig pt.
Har pt. tabt 15.6 kilo så nu mangler der 14.4 før jeg når mit mål i år 2008. Har taget et par 100 gram på i den sidste uge, men har også været til flere arrangementer end lige regnet med.
16 år7. juli 2008 kl. 17:03
halløjsa
så er det ferietid igen, har nu 2 uger, som skal bruges flittigt på at ordne huset. Der skal både males og flyttes om, så det giver en del motion helt gratis.....
Er begyndt at lægge puslespil, og det kan anbefales, sad forleden i over 3 timer (var alene hjemme) og hvor jeg normalt ville have tænkt på mad 10 gange, ja så havde jeg overhovedet ikke skænket det en tanke i de 3 timer. Har allerede allieret mig med min svoger, han kommer med flere i dag... :)
Ellers går det bare derudaf. Har nu tabt 17.1 kilo ialt og 6.1 siden jeg startede herinde i midt i maj. Er godt tilfreds, og det kan jeg selv mærke på min energi og mit humør.
Det mest ffantastiske er alt det tøj man ikke kan passe mere, meget af det hænger virkelig på mig, så har i sidste uge fået købt et par bluser så klædeskabet kan suppleres løbende, med tøj der sidder rigtigt.
Nu vil jeg tage mig lidt sammen og rydde op....
16 år13. juli 2008 kl. 10:48

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...