Hejsa og velkommen til :)
Tillykke med dit flotte vægttab - godt gået!
Er selv ny her, men synes at det er alletiders site.
Alle de tal / statistikker er lige noget for mig, og så er det godt, at blive holdt lidt i ørerne :)
Jeg har allerede fået mange gode og brugbare tips og ideer her, så jeg bliver helt sikkert hængende.
Glæder mig til at følge din vej mod et sundere liv - uden problemer med hofter/knæ :)
Held & lykke....
#2 af Kaktus (slettet)
Jeg startede min kamp mod de mange kilo den 1. januar 2008, da vægten sagde 120 kilo. Hold da op, så højt har den aldrig været oppe før.
Lagde et mål for 2008 at jeg vil tabe mig 30 kilo og 1 meter i omkreds (overarme, lår, talje, mave, hofter).
Tror ikke det er et helt urealistisk mål, men for en måned siden gik jeg desværre i stå, og mistede lysten til at kæmpe videre. Den sidste måned har jeg så lidt af hovedpine, været træt, haft ondt i kroppen og nu en overanstrengt hofte og et skadet knæ... Min læge synes efter en grundig gennemgang af mine skavanker, at det nu var på høje tid at jeg tog mig lidt i nakken.
Jeg er derfor gået igang igen, og skal nu kontrolvejes hver mandag hos lægen, og det tror jeg er vejen frem.
Jeg håber at både vægtkontrol og så dette forum kan holde mig i nakken, og give mig de nødvendige skub når jeg trænger til det.
min startvægt herinde er 109 kilo, så nu mangler jeg bare 20 kilo i år, for at nå mit mål.