øv eller jubii......

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: øv eller jubii......
Nej, nej det er ikke spor supersejt. Det er ½ kg fra hvor jeg var på sammen tid sidste år, men mit mål er endnu 10 kg. Jeg skal ned på 54 kg. Er kun 152cm.
16 år26. april 2008 kl. 13:10
Så kan vi følges ned af - mangler 12 kilo..... :-|
16 år27. april 2008 kl. 11:35
ja, men jeg tror du vinder.

Jeg tabte 8 kg for 3 år siden til 63,5 ved at tælle kal. og så fandt jeg denne side og synes den er rigtig god., men jeg har stort set ikke tabt mig i den tid jeg har været herinde. Jeg hodt vægten indtil sidste år hvor jeg som sagt ikke fik tabt de kg der røg på i ferien.

Jeg startede rigtig op igen 1 jan i år og der har jeg så tabt de næsten 5 kg. men jeg har lange perioder hvor vægten bare står stille. Iflg siden her skulle jeg havde tabt 11 kg.

Det betyder dog ikke at jeg ikke vil følges med dig. jeg skriver dog ind under onsdagsvejningen, men det er faktisk ligegyldigt for jeg vejer mig hver dag.
16 år27. april 2008 kl. 17:59
Jeg bruger et trick, når jeg er til middag/fest. Jeg sørger for at fylde min tallerken, så meget jeg nu kan med hvad der er af salat, grøntsager (ja - helst hvis der er de sunde) Og så er mit mål at jeg spiser 1/3 af det resterende, af hvad jeg ellers ville have spist - og decideret fedtbomber kun lige for at høfligt at smage.

Desuden sørger jeg for at blive mæt, så jeg kan stå i mod evt. dessert og andet bagefter, men hvis jeg spiser dessert, så kun et lille stykke - og hvis der er for meget på tallerkenen, så levner jeg.

Det er ingen synd at levne - heller ikke på en restaurant, hvor man har betalt for det. Kroppen betaler i sidste ende, hvis man ikke passer på!

Susan
16 år29. april 2008 kl. 10:32
hold op 5 kiloer flot - og under alle vægttab stå vægten som regl stille i perioder - det kommer den også til for mig:-D
16 år29. april 2008 kl. 22:35
Hæ Hæ vægten går stadig ned.....JUBIIIIIIIIIIIIIIIII - selv om jeg er oppustet og fik is igår...

I denne week-end skal jeg på gourmet ophold med min mand, uden børn... glæder mig helt vildt :-)

Hvordan er det gået jer andre????
16 år2. maj 2008 kl. 09:39
rigtig godt, det var det jeg sagde.Du kommer i mål før mig. Her er der stilstand, men jeg kan hellere ikke gå for langt ned i kalorieindtag i denne uge når jeg har planlagt 2 løb a 10 km.(god undskyldning)

Det ene løb er overstået og jeg er meget stolt af mig selv
16 år2. maj 2008 kl. 10:10
10 kilometer.....bliver forpustet bare jeg tænker på det!!!!! - opholdet var lækkert og en ordentlig bombe - kage til kaffen - 7 retter med det hele og god vin... desserten var umpfffff... - brunch om søndagen en god gå tur i naturen og en øl med nyristede mandler inden vi skulle hjem til børnene.

Har ikke været på vægten idag... springer op på den i morgen!!! Men den er afgjort gået op har spist is og chokolade med mine store pige - men hvad så må jeg jo bare tage tyren ved hornene i næste uge - for i denne week-end står den på børnefødselsdag og grilaften med naboen.

Nyd pinsen - melder mig i morgen.
16 år9. maj 2008 kl. 13:04
Det lyder lækkert med sådan en gourmentweek-end.

Jeg skal på arbejde i pinsen, så det bliver ikke så vildt men så må det gode vejr bare nydes i fritiden.
16 år9. maj 2008 kl. 18:44

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...