#12 af KarinaHadsten (slettet)
Så rundede jeg minus 15 kilo
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+KarinaHadsten (slettet)
re: Så rundede jeg minus 15 kilo
Hmmm jeg skrev sådan lidt i sjov det med at stile efter at skulle opnå et vægttab svarende til min 8 årige søn. Så for sjov smed jeg ham lige på vægten i går og det viste sig at han kun vejer 25 kilo så det er faktisk ikke helt urealistisk at det bliver målet. Jeg har tabt de første 15 og vejer dermed 81,5. Jeg skal minimum tabe mig ned til de 75, men har det også sådan at jeg tror der skal lidt mere til, så 71,5, så har jeg tabt 25 kilo - ikke helt urealistisk at det er det jeg går efter - og måske endda lidt til, men det tager jeg stilling til der.
Jeg laver en masse scrapbooking og tror da liiiige jeg skal tænke over nogle billeder af mig og min datter på nuværende tidspunkt - måske hvor jeg har hende på ryggen, for ligesom at symbolisere den vægt som har tynget mig. Så kan jeg om 10 kilo mere tage et lignende billede med min 8 årige søn på ryggen. Det kan der vist blive en god scrap-side ud af.
Jeg laver en masse scrapbooking og tror da liiiige jeg skal tænke over nogle billeder af mig og min datter på nuværende tidspunkt - måske hvor jeg har hende på ryggen, for ligesom at symbolisere den vægt som har tynget mig. Så kan jeg om 10 kilo mere tage et lignende billede med min 8 årige søn på ryggen. Det kan der vist blive en god scrap-side ud af.
16 år9. april 2008 kl. 09:19
claus (slettet)
Tillykke med det, Karina. Så nåede du det før mig - men jeg regner med at runde de 15 i denne uge, så jeg er lige i hælene på dig :-D
Lidt sjovt at sammenligne med børnenes vægt. Og så får du jo også lidt travlt med at nå de 25 kg. for din søn bliver jo nok ikke mindre, hvis du er for længe om det ;-)
Lidt sjovt at sammenligne med børnenes vægt. Og så får du jo også lidt travlt med at nå de 25 kg. for din søn bliver jo nok ikke mindre, hvis du er for længe om det ;-)
16 år9. april 2008 kl. 12:41
KarinaHadsten (slettet)
Hmmm nej de kære små tager selvfølgelig naturligt på, men så må jeg jo bare tabe 26 eller 27 ;-) Så lang tid skulle det jo helst heller ikke tage.
Pøj pøj med de minus 15 Claus. Glæder mig til at høre hvornår du når dem - hvor langt er der igen ?
Pøj pøj med de minus 15 Claus. Glæder mig til at høre hvornår du når dem - hvor langt er der igen ?
16 år9. april 2008 kl. 12:53
claus (slettet)
Lige i dag er vægten høj, så der er et helt kilo ned til de minus 15 - men i lørdags var der kun 400 gram. Så det er lige ved ;-)
16 år9. april 2008 kl. 12:54
Kirsten P (slettet)
Hvor er det bare flot klaret.
16 år9. april 2008 kl. 18:25
Futura (slettet)
TILLYKKE - det er godt gået! :-)
16 år9. april 2008 kl. 20:47
Anette80 (slettet)
Tillykke!!
Det er da super flot. Glæder mig til selv at nå så langt. En ret sjov sammenligning med din datter :-D
Det er da super flot. Glæder mig til selv at nå så langt. En ret sjov sammenligning med din datter :-D
16 år10. april 2008 kl. 17:12
bruger slettet
Det er SÅ flot Karina! Tænker tilbage på da jeg engang tabte 15 kg. og nåede det tal. – det er en stor dag! Det vil jeg gerne opleve! :)
Din ring er velfortjent og håber den nye ring kan holde de "gamle" lidt på plads? :)
Jeg kan huske da dit navn 1 gang poppede op her på madital, jeg er langt fra nået så langt som dig, men det kommer en dag, det er jeg sikker på!
Det er velfortjent med et STORT TILLYKKE du er SEJ! ;)
Din ring er velfortjent og håber den nye ring kan holde de "gamle" lidt på plads? :)
Jeg kan huske da dit navn 1 gang poppede op her på madital, jeg er langt fra nået så langt som dig, men det kommer en dag, det er jeg sikker på!
Det er velfortjent med et STORT TILLYKKE du er SEJ! ;)
16 år11. april 2008 kl. 20:07
KarinaHadsten (slettet)
Tusind tak for alle de søde kommentarer og lykønskninger. Og ja det er en rigtig stor dag at runde de minus 15.
Men for pokker - mer vil ha mer og jeg glæder mig allerde til næste jubilæum og når jeg runder min søns vægt hihi.
Helle det skal nok blive din tur. Hver har sit tempo. Jeg har jo en deadline sidst på sommeren - ikke at jeg ikke kan fortsætte bagefter, men jeg ville jo gerne se godt ud i brudekjolen.
Men for pokker - mer vil ha mer og jeg glæder mig allerde til næste jubilæum og når jeg runder min søns vægt hihi.
Helle det skal nok blive din tur. Hver har sit tempo. Jeg har jo en deadline sidst på sommeren - ikke at jeg ikke kan fortsætte bagefter, men jeg ville jo gerne se godt ud i brudekjolen.
16 år12. april 2008 kl. 00:21
Det er lidt hyggeligt med den belønning - nu bor jeg jo i en forholdsvis lille by, så det har indtil nu været den samme ekspedient i guldsmeden de gange jeg har været der for at købe ring. Så hun følger jo lidt med i fremskridtet og har spurgt interesseret ind til hvor meget jeg vil tabe endnu. :-) Det er da bare endnu en, som viser interesse og endnu en som kan holde mig i ørerne, for jeg ville jo ikke kunne vise mig i den butik igen hvis jeg pludselig tog på hehe.