Hmmm jeg skrev sådan lidt i sjov det med at stile efter at skulle opnå et vægttab svarende til min 8 årige søn. Så for sjov smed jeg ham lige på vægten i går og det viste sig at han kun vejer 25 kilo så det er faktisk ikke helt urealistisk at det bliver målet. Jeg har tabt de første 15 og vejer dermed 81,5. Jeg skal minimum tabe mig ned til de 75, men har det også sådan at jeg tror der skal lidt mere til, så 71,5, så har jeg tabt 25 kilo - ikke helt urealistisk at det er det jeg går efter - og måske endda lidt til, men det tager jeg stilling til der.
Jeg laver en masse scrapbooking og tror da liiiige jeg skal tænke over nogle billeder af mig og min datter på nuværende tidspunkt - måske hvor jeg har hende på ryggen, for ligesom at symbolisere den vægt som har tynget mig. Så kan jeg om 10 kilo mere tage et lignende billede med min 8 årige søn på ryggen. Det kan der vist blive en god scrap-side ud af.
#12 af KarinaHadsten (slettet)
Det er lidt hyggeligt med den belønning - nu bor jeg jo i en forholdsvis lille by, så det har indtil nu været den samme ekspedient i guldsmeden de gange jeg har været der for at købe ring. Så hun følger jo lidt med i fremskridtet og har spurgt interesseret ind til hvor meget jeg vil tabe endnu. :-) Det er da bare endnu en, som viser interesse og endnu en som kan holde mig i ørerne, for jeg ville jo ikke kunne vise mig i den butik igen hvis jeg pludselig tog på hehe.