Så rundede jeg minus 15 kilo

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Så rundede jeg minus 15 kilo
Så nåede jeg mit 3. mål som skal belønnes. 15 kilo siger det samlede vægttab. Det er fantastisk. Forleden ledte jeg efter en gammel tråd, som jeg gerne ville genoplive. Den med "hvad" man havde tabt - altså hvad den vægt man har tabt svarer til. Dengang tråden kørte sidst havde jeg ikke tabt så meget, så det var kun sjovt at tænke på hvor mange margarinepakker det svarede til. Nu er det jo noget ganske andet. Temmelig mange margarinepakker. Men samtidig svarer mit vægttab også til vægten af min 4-årige datter. Og hun er da en anelse tung. Jeg burde nok få taget nogle gode billeder af hende og jeg. Sådan lidt symbolsk. :-)

Hmmm gad vide hvad min 8 årige søn vejer ? Er det hans vægt jeg skal til at stile efter nu hihi.

Nej i første omgang skal jeg belønnes for de 15 kilo og så er næste milepæl kun 1½ kilo væk, da forlader jeg 80'erne og kommer ned og vejer i 70'erne. Det bliver også en stor dag. Godt at der er store og små mål at se frem til.

Kh en lettere lallende 15 kilo lettere Karina
16 år7. april 2008 kl. 09:11
re: Så rundede jeg minus 15 kilo
Nej hvor flot!!
Hvad skal din belønning være? :)

Hilsen Helle
16 år7. april 2008 kl. 10:26
Jeg har ved både 5 og 10 kilos vægttab belønnet mig selv med en spinning ring. Det er sådan nogle spinkle ringe, som man gerne sætter 3-4 stykker af sammen, så de tilsammen danner en samlet ring. Jeg har jo så allerede 2 og glæder mig vildt til at sætte nr 3 på fingeren.

Den lidt ærgerlige del af det er at de faktisk er blevet for store nu hvor jeg har tabt mig... også på fingrene. Men jeg overvejer om jeg kan redde det ved at vælge den næste i nummeret mindre. Nu må vi se.
16 år7. april 2008 kl. 10:44
Tillykke!! Det er så dejligt.

Det er lidt sjovt at jeg jo kom tidligere igang med kuren end dig og da jeg havde tabt mig 15 kilo, da var du næsten lige gået igang. Siden har jeg så tabt mig cirka 7 kilo mere og de sidste 2 kilo som jeg stadig har gang i - de er lidt seje at få af (ikke helt uforklarligt fordi nu dyrker jeg mere motion og spiser mere). Om mens jeg snegler mig nedaf mine 2 kilo så stormer du 5 kilo af.

Gad vide hvor høj en margarinepakke er? 8 cm?

Der går 30 margarinepakker på 15 kilo. Ganget med 8 cm = 2 meter og 40 cm hvis det bliver stablet oven på hinanden.

16 år7. april 2008 kl. 10:46
Et STORT TILLYKKE med de 15 kilo. Det er rigtig sejt gået.

Du har holdt fast, selv i de periode hvor vægten ikke ville som du.

Jeg er ikke i tvivl om at du når dit mål.
16 år7. april 2008 kl. 12:11
Tillykke
16 år7. april 2008 kl. 14:32
hjertelig tillykke
dejlig milepæl at nå.
flot flot
lise
16 år7. april 2008 kl. 15:38
Ja det er skisme bare rigtig flot :) Stort tillykke herfra :)
Pøj med med det næste mål !

KH
Carina
16 år7. april 2008 kl. 19:13
Hej og mange gange Tlk med dit flotte vægttab. Håber du kan finde en løsning på det med ringene :-)
16 år7. april 2008 kl. 20:46
Stort tillykke med at du er kommet så langt..

Og rigtig god belønning :o)

Keep up the good work
16 år7. april 2008 kl. 20:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });