#12 af mulle36 (slettet)
En 26 årig pige på +55 kilo!!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+mulle36 (slettet)
re: En 26 årig pige på +55 kilo!!
Hej charlieT
Jeg er ny herinde, og er en af den der skal tabe omkring 40-50 kilo, det er i alt fald mit mål i sidste ende.
Men jeg tager det i små bider... smiler
Jeg læste din dagbog, og lyder til vi er i nogenlunde samme båd, kunne da være hyggeligt at følges lidt ad lidt ned ad stigen. ;o)
Hvordan går det med dit standpunkt frem til juni?
Nu er det den tid hvor der er mekstra lækkert frugt og grønt i butikkerne, så jeg har osse været ude og handle ind til den store guldmedalje.
Knuzz mulle36
Jeg er ny herinde, og er en af den der skal tabe omkring 40-50 kilo, det er i alt fald mit mål i sidste ende.
Men jeg tager det i små bider... smiler
Jeg læste din dagbog, og lyder til vi er i nogenlunde samme båd, kunne da være hyggeligt at følges lidt ad lidt ned ad stigen. ;o)
Hvordan går det med dit standpunkt frem til juni?
Nu er det den tid hvor der er mekstra lækkert frugt og grønt i butikkerne, så jeg har osse været ude og handle ind til den store guldmedalje.
Knuzz mulle36
16 år5. maj 2008 kl. 09:33
willandgrace (slettet)
Hej alle.
Jeg har det fuldstændig som dig CharlieT. Det skal bare være nu. Vejer selv 128 kg, og kan bare mærke at min krop ikke kan mere... Jeg er klar til at melde mig i "klubben for kvinder på 0,1 ton, og som ikke gider det mere... " Vil meget gerne udveksle mail...
Håber I alle får en god slankende uge...
Knus...
Jeg har det fuldstændig som dig CharlieT. Det skal bare være nu. Vejer selv 128 kg, og kan bare mærke at min krop ikke kan mere... Jeg er klar til at melde mig i "klubben for kvinder på 0,1 ton, og som ikke gider det mere... " Vil meget gerne udveksle mail...
Håber I alle får en god slankende uge...
Knus...
16 år18. maj 2008 kl. 19:14
mopsie
Jeg er også i 0,1 tons klubben. Jeg vil også gerne være med til mail/ msn. Er i andre kommet igang med noget? Måske kan vi lave en mailordning hvor vi sender slagets gang ud til hinanden i en gruppemail.
16 år19. maj 2008 kl. 23:14
bruger slettet
Hvordan går det i 0,1 tons gruppen? :)
Nu gik jeg og hylede og sukkede over at madital ikke fungerede eller var lukket helt ned, men ser så til min glæde i dag, at det jo kører fint! :)
Sååå... NU gælder det om at få tastet og holdt øje med tallene igen! ;)
Min vægt går MEGET langsom, står nærmest stille trods en brag kamp med maden og intens træning 3 gange i ugen.
:( Det er nok PCO'en som driller....
Håber det går jeg godt derude... :)
Nu gik jeg og hylede og sukkede over at madital ikke fungerede eller var lukket helt ned, men ser så til min glæde i dag, at det jo kører fint! :)
Sååå... NU gælder det om at få tastet og holdt øje med tallene igen! ;)
Min vægt går MEGET langsom, står nærmest stille trods en brag kamp med maden og intens træning 3 gange i ugen.
:( Det er nok PCO'en som driller....
Håber det går jeg godt derude... :)
16 år20. maj 2008 kl. 15:31
bruger slettet
Hejsa jeg er ny herinde og skal gerne tabe mig min. 40kg. Puha hvordan kan det være jeg har ladet det gå så vidt?! Det spørgsmål stiller jeg ofte mig selv. Nå men det lettere sagt end gjort og bagklog kan man vel altid være.
Men nu skal det være:-)
Vi kan sagtens udveksle mails, evt skrive på msn?
Men nu skal det være:-)
Vi kan sagtens udveksle mails, evt skrive på msn?
16 år9. juni 2008 kl. 00:46
mopsie
Den gang jeg meldte mig til det her med at skrive til hinanden ved siden af madital fik jeg vidst aldrig skrevet min mail. Den får I her: lilmari@live.dk. Er I kommet igang med noget herinde? Jeg vil stadig gerne være med. Så skriv endelig til mig
16 år9. juni 2008 kl. 10:03
Det er fedt at "lige mænd" kan følge hinanden.
Jeg vejer meget tæt på det samme som dig Charlie, og mit vægttab går MEGET langsomt, så nu har jeg tilmed meldt mig på motionshold (puls- og styrketræning) og det er rimelig stort for mig! :P
Det er VILDT flot med -3,6kg på 6 dage, det har jeg aldrig gjort. ? rigtig fedt! :) Men bliv nu ikke skuffet hvis den siger + 200 g i morgen eller noget, for du er på rette vej, det er tydeligt! :)
Jeg bror lige om hjørnet ? ved Tørring hvis det siger dig eller andre noget?
HEY vi kunne lave 0,1tons-klubben ? som om det er noget at prale a??? HI HI ;)
Jeg kan også følges på (et forældet link er blevet fjernet)
Glæder mig til at følge dig og jer andre 0,1tons-piger! ;)