#2 af Frk M (slettet)
En 26 årig pige på +55 kilo!!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Frk M (slettet)
re: En 26 årig pige på +55 kilo!!
Velkommen til, jeg skal også af med en hel del kg.
Har tabt 8 men mangler 36 ½ for at nå det mål jeg gerne vil. Burde sikkert tabe 45-50 kg mere hvis jeg spurgte min læge, men vil gerne være realistisk og stole lidt på andet end bare et tal på vægten
Har tabt 8 men mangler 36 ½ for at nå det mål jeg gerne vil. Burde sikkert tabe 45-50 kg mere hvis jeg spurgte min læge, men vil gerne være realistisk og stole lidt på andet end bare et tal på vægten
16 år29. marts 2008 kl. 14:01
Jasmin9 (slettet)
Velkommen til..
Jeg kender godt det med at vægten går vildt hurtigt i starten, for så at stilne af nu længere ned man kommer..
Men det kan lade sig gøre, og nu skal vi bare være sunde og så følger vægten helt klart med :o)
God fornøjelse
Jeg kender godt det med at vægten går vildt hurtigt i starten, for så at stilne af nu længere ned man kommer..
Men det kan lade sig gøre, og nu skal vi bare være sunde og så følger vægten helt klart med :o)
God fornøjelse
16 år29. marts 2008 kl. 18:35
tynd74
velkommen til ;-)
flittiglise
flittiglise
16 år30. marts 2008 kl. 09:31
EyeCandy (slettet)
vil da gerne udveksle mailadr evt msn?
Er 33 år, og startede onsdag i uge 12 med en vægt på 104.6 kg - vil gerne tabe 30
yokopop1975@hotmail.com
Er 33 år, og startede onsdag i uge 12 med en vægt på 104.6 kg - vil gerne tabe 30
yokopop1975@hotmail.com
16 år30. marts 2008 kl. 13:45
KarinaHadsten (slettet)
Velkommen til CharlieT. Sej beslutning du har truffet. Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke med projektet. Du skal nok få glæde af madital - det er jeg slet ikke i tvivl om. Brug siden flittigt og så skal du nok nå dit mål.
Karina
Karina
16 år31. marts 2008 kl. 07:40
iakob
Velkommen til!
Jeg har selv tabt mig fra 81 kg til 60 herinde og jeg havde det på samme måde som dig da jeg gik igang. I starten var mit mål en normal BMI på 25 (et vægttab på 13 kilo) - men da jeg så nåede det så havde jeg i mellemtiden fået blod på tanden og mere sikkerhed i at jeg godt kunne tabe mig. Så jeg fortsatte med ydeligere 8 kilo og mangler bare 2 for at nå mit mål. Det jeg vil sige er at det er helt ok at sætte flere mål efterhånden som man får lyst til mere. Jeg har i øvrigt hele tiden sat mine madital-mål til 1 kilo over 14 dage - det har gjort at jeg med 10-14 dages mellemrum har nået et mål som jeg så kunne fejre med en lille jubel.
Jeg bor også på Århus kanten. Nord for Århus, i Trige.
Åh.. et godt råd. Stort set alle der forsøger at tabe sig oplever perioder på 2-4 (måske endda længere) uger hvor der sker absolut nada, nix, intet med vægten uanset hvordan de så spiser. Det bedste man kan gøre at at regne med man får sådan en periode (eller flere) fordi så bliver man ikke så frustreret og skuffet når de kommer. Og når de så er kommet, så fortsætter man bare sin kur som om vægten er midlertidig defekt og til reperation og istedet fokuserer man på andre ting. Cm på målebåndet, den bedre kondi, den større styrke, de allerede tabte kilo på graferne her, man kan læse lidt om sund mad på nettet etc etc.
Men velkommen til. God arbejdslyst!
Jeg har selv tabt mig fra 81 kg til 60 herinde og jeg havde det på samme måde som dig da jeg gik igang. I starten var mit mål en normal BMI på 25 (et vægttab på 13 kilo) - men da jeg så nåede det så havde jeg i mellemtiden fået blod på tanden og mere sikkerhed i at jeg godt kunne tabe mig. Så jeg fortsatte med ydeligere 8 kilo og mangler bare 2 for at nå mit mål. Det jeg vil sige er at det er helt ok at sætte flere mål efterhånden som man får lyst til mere. Jeg har i øvrigt hele tiden sat mine madital-mål til 1 kilo over 14 dage - det har gjort at jeg med 10-14 dages mellemrum har nået et mål som jeg så kunne fejre med en lille jubel.
Jeg bor også på Århus kanten. Nord for Århus, i Trige.
Åh.. et godt råd. Stort set alle der forsøger at tabe sig oplever perioder på 2-4 (måske endda længere) uger hvor der sker absolut nada, nix, intet med vægten uanset hvordan de så spiser. Det bedste man kan gøre at at regne med man får sådan en periode (eller flere) fordi så bliver man ikke så frustreret og skuffet når de kommer. Og når de så er kommet, så fortsætter man bare sin kur som om vægten er midlertidig defekt og til reperation og istedet fokuserer man på andre ting. Cm på målebåndet, den bedre kondi, den større styrke, de allerede tabte kilo på graferne her, man kan læse lidt om sund mad på nettet etc etc.
Men velkommen til. God arbejdslyst!
16 år31. marts 2008 kl. 11:15
veile
Velkommen til !
Skal selv tabe ca 50 kg (har tabt næsten 14 nu så mangler 36) og burde måske ikke stile så højt (eller lavt) men når nu 66Kg er mit ønskemål.....
Gav lige et lille hop da iacob skriver om "pausen" det har jeg slet ikke tænkt på ! selvom min vægt cykler op og ned, går det alligevel støt nedad.
Måske pausen er det som har væltet mit læs, alle de andre gange jeg har tabt 10-15 kilo og så pludselig bare taget det hele på igen......
Jeg må ruste mig.....
*LoL*
Skal selv tabe ca 50 kg (har tabt næsten 14 nu så mangler 36) og burde måske ikke stile så højt (eller lavt) men når nu 66Kg er mit ønskemål.....
Gav lige et lille hop da iacob skriver om "pausen" det har jeg slet ikke tænkt på ! selvom min vægt cykler op og ned, går det alligevel støt nedad.
Måske pausen er det som har væltet mit læs, alle de andre gange jeg har tabt 10-15 kilo og så pludselig bare taget det hele på igen......
Jeg må ruste mig.....
*LoL*
16 år3. april 2008 kl. 15:47
TinaLar (slettet)
er også en af de piger der kan sige jeg er 0,1 ton eller derover, skal tabe ca 40kg, man starte i det små med 10, så tager det lidt af gangen. bor godt nok i slagelse, men vil da gerne give dig min mail/msn så kan vi hjælpe hinanden der. min mail er tinadetlevsen@hotmail.com håber at høre fra dig.
16 år6. april 2008 kl. 23:09
Louise fra Fyn (slettet)
Jeg skal også tabe 30 kg og melder mig da gerne som support.
Har en gang tidligere tabt 15 kg hvor jeg gik fra 84 til 69. Nu er jeg helt oppe på 94 (!) og vil gerne ned på 64.
Og det bliver VIRKELIG svært for jeg er ekstremt kræsen og er fuldstændig af sukker, slik og kage. Og cola. Så har virkelig brug for back-up og friske ideer.
Min msn: lomse@hotmail.com
Har en gang tidligere tabt 15 kg hvor jeg gik fra 84 til 69. Nu er jeg helt oppe på 94 (!) og vil gerne ned på 64.
Og det bliver VIRKELIG svært for jeg er ekstremt kræsen og er fuldstændig af sukker, slik og kage. Og cola. Så har virkelig brug for back-up og friske ideer.
Min msn: lomse@hotmail.com
16 år8. april 2008 kl. 19:59
Jeg er kommet godt i gang med mit vægttab. Ja, tro det eller lad være - jeg har faktisk tabt 3,3 kilo på 6 dage!! Jow, jeg er da vist lidt stolt af mig selv.
Jeg bor i Århusområdet og jeg tror da nok at der går en kanin eller to rundt og er lidt småsulten efterhånden. Jeg tror, at jeg har konsumeret laaaaaangt over halvdelen af jyllands frugt og grønt reserver over de sidste 6 døgn, men hallo, skidtet virker!!
Jeg har et mål: "Et så stort vægttab som muligt inden d. 13/6-08 - på den sunde måde!"
Nu er jeg nybegynder i dette forum, men hvis du også er en af de heldige kvinder der vejer 0,1 ton eller derover så høre jeg gerne fra dig og så kunne vi måske udveksle mail adresser og støtte hinanden den vej..?
Held og lykke med jeres vægttab! Lad kampen begynde!!
Knus!