Så melder jeg mig også under fanerne :)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Tak for velkomsten til alle .:)
Jeg spiser generelt max 16- 1700 kcal om dagen. Jeg kan se, at det er mere end de fleste her indtager, men jeg ammer stadig min datter, så jeg vil ikke være for drastisk + amningen koster jo også nogle kalorier :)

Spiser bare rigtig mange grøntsager så jeg holder mig mæt for færre kalorier *SS* + drikker meget vand :)

Der er bare slet ingen hokus pokus i det og det er det jeg synes er så fantastisk :) Jeg har tidligere tabt 10 kilo gennem Vægtkonsulenterne, men jeg kørte sur i deres særlige mad og særlige tilberedningsmetoder, så jeg droppede det og så røg de 10 kilo lige tilbage på skinkerne *GG* øv øv øv...

Jeg tror meget mere på dette koncept, hvor det er almindelig mad man spiser og skejer man ud i en kage eller noget, så kan man straks se hvad den "koster" at forbrænde ! Det motiverer :)

KH
Carina
16 år9. april 2008 kl. 20:17
re: Tak for velkomsten til alle .:)
Hej Carina

Det er nemlig lige det der er så fedt ved konceptet. Jeg er også selv meget begejstret. I starten prioriterede jeg min mad højt og det gjorde at jeg aldrig spiste slik fordi jeg hellere ville have ordentlig mad. Men nu er jeg inde i en periode hvor jeg om aftenen vildt gerne vil ha lidt chokolade og så er det jo bare at rette ind og spare lidt på energien i løbet af dagen, så der er lidt til hyggen om aftenen. Og sådan kan denne "kur" jo tilpasses efter de behov man har i forskellige perioder.

Det der er det absolut bedste synes jeg er at "Ingenting er forbudt". Man spiser præcist hvad man vil. Så er der nogle smileys man kan gå ind og kigge på, som på sigt gerne skal være glade for at man kan være sikker på at man lever sundt. Men der kan man rette sig ind hen ad vejen.

Nå lang snak. Jeg ville jeg egentlig bare sige "Jeg er fuldstændig enig - deler din begejstring 100%".

Hvor meget vejer du forresten og hvor meget skal du tabe ??
16 år10. april 2008 kl. 09:06

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });