Så melder jeg mig også under fanerne :)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Så melder jeg mig også under fanerne :)
Jeg hedder Carina og fik i november min første datter, Lilja. Jeg er 28 år og fortsat på barsel fra mit job som socialrådgiver.

Jeg er heldigvis nede på min vægt før graviditet, men jeg var nu heller ikke en sylfide før, så jeg mangler fortsat at tabe mig 15 kilo for at være der, hvor jeg er flot - øv - men nu sætter jeg min lid til at dette sted er det, der liiige kan give det skub, der skal til.

Jeg håber at vi sammen kan heppe hinanden ned i vægt *GG*

KH
Carina
16 år28. marts 2008 kl. 14:22
re: Så melder jeg mig også under fanerne :)
Velkommen til. Du kan tro den her side kan hjælpe. Bare du bruger den :-) Der er også altid støtte at hente i forum og et kærligt spark i røven hvis det er det man har brug for.

Jeg har selv haft meget glæde af at være aktiv på forum for at holde min motivation i top. Det har indtil videre hjulpet mig af med 14 kilo og jeg skal tabe yderligere 7-12 kilo. Der er flere herinde som har endnu større vægttab at takke madital for. Så du er kommet til det helt rigtige sted.
16 år28. marts 2008 kl. 14:57
Velkommen til.

Karina sætter fingeren på pulsen - brug programmet og brug forummet. Det er i hvert tilfælde måden jeg har gjort det på (-21 kilo på 8 måneder).

Tillykke med din datter i øvrigt.
16 år28. marts 2008 kl. 21:08
Hej Karina og Jakob

Tak for velkomsten :)
Det er søreme også flotte vægttab i begge har opnået !! Tillykke til jer begge !

KH
Carina
16 år28. marts 2008 kl. 21:24
hejsa..
Jeg er også ny herinde, så vil gerne være med i støtte klubben :-)
tillykke med din datter :-)
16 år29. marts 2008 kl. 08:35
Bonus :)
Jamen lad os da bare heppe hele vejen ned ad vægten :)
Jeg synes allerede jeg kan mærke motivationen stige ved at bruge denne side !
DEJLIGT !

16 år29. marts 2008 kl. 10:57
re: Bonus :)
velkommen til

flittiglise
16 år30. marts 2008 kl. 09:33
re: Bonus :)
Velkommen
16 år2. april 2008 kl. 11:03
Tak for velkomsten til alle .:)
Hjertelig tak for velkomsten og jeg må da sige, at denne side har hjulpet mig, for jeg allerede smidt 4,3 kilo - så jeg er meget glad og fortrøstningsfuld !

KH
Carina
16 år7. april 2008 kl. 19:15
re: Tak for velkomsten til alle .:)
tillykke...det er sejt gået - hvordan gør du?
16 år9. april 2008 kl. 19:30

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });