intet vægttab

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: intet vægttab
Jeg kan se at du allerede har tabt over 10 kilo, så du gør det jo sikkert rigtigt nok.
Jeg har selv lige haft en uge hvor jeg først tog på 3 dage i træk (1 kilo i alt ) derefter tabte jeg to kilo i alt på resten af ugen. Men det er nemt at miste modet når vægten flere dage i træk bare stiger eller står stille.

Jeg er efterhånden blevet nogenlunde til at takle det, fordi jeg ofte indtaster min kost her på siden, og så kan jeg jo se at jeg IKKE kan have taget på :-)
Jeg taber mig nu ikke helt så meget som beregningerne siger, men jeg indtaster også kun ca. mængder da jeg kun sjældent vejer min mad (har dog nok tendens til at indtaste for meget) i øvrigt taber jeg næsten et kilo om ugen, så jeg klager ikke :-)

Jeg tror ikke der sker noget ved at spise helt ned til 800Kcal om dagen, når det kun sker en gang imellem. Det kan nok endda være en fordel at der forskel på de enkelte dage, så kroppen ikke "tror" at den har luret taktikken ;-)
16 år25. marts 2008 kl. 12:54

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });