#11 af iakob
Tøj
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+iakob
re: Tøj
Nå ja, str 42 er store størrelser så de svarer nok mere til 44 og den har jeg ikke så meget af. Den "rigtige" normale størrelse 42, den passer jeg nemlig selv nu.
16 år7. januar 2008 kl. 10:39
bruger slettet
Jeg har tænkt mig at købe billigt tøj i bilka og gennemrode stativer med nedsatte varer udenfor tøjbutikkerne indtil min vægt bliver stabil. Når så vægten er stabil kan jeg begynde at ofre flere penge på tøj, som kan bruges i længere tid af gangen. Jeg siger også altid jatak når nogen tilbyder mig pænt aflagt tøj.
16 år7. januar 2008 kl. 16:03
Ahimsa (slettet)
Hej.
Lige et tip. Jeg køber stort set alt mit tøj på trendsales.dk
Og hvis det bliver for stort eller småt eller hænger mere end et år i skabet uden at blive brugt, så sælger jeg det også der.
Mine veninder sælger deres børnetøj der.
En super god side som jeg kan anbefale.
Lige et tip. Jeg køber stort set alt mit tøj på trendsales.dk
Og hvis det bliver for stort eller småt eller hænger mere end et år i skabet uden at blive brugt, så sælger jeg det også der.
Mine veninder sælger deres børnetøj der.
En super god side som jeg kan anbefale.
16 år8. januar 2008 kl. 09:19
bruger slettet
Syntes også det er vigtigt at lige meget hvor vi er på vægtskalaen så ser vi godt ud ... man har det bedre med sig selv .. og helt ærligt .. jeg har det godt med mig selv når jeg (selv) syntes at jeg ser godt ud .. og man får mere energi af det også
Måske man skulle lave et forum herinde .. hvor man kan tilbyde det aflagte tøj ???? ;-)
Måske man skulle lave et forum herinde .. hvor man kan tilbyde det aflagte tøj ???? ;-)
16 år8. januar 2008 kl. 09:31
bruger slettet
jeg er også på trendsales og alt babydoll og andre snit, der blot bliver smukkere med vægttabet
16 år15. april 2008 kl. 20:27