Hvad med at spise RIGTIG SUNDT. Det lyder da godt ikke? At ud kan fortælle digselv og andre at du spiser rigtig sundt? Det kan der ikke være noget galt i. Det er jo det alle vil have. At være sund.
Sunde ting som fks: advocado, alle typer nødder, mørk chocolade i små mængder. Forstår du hvor jeg vil hen? Du skal ikke tage på ved hjælp af usunde ting og junk (altså det ville være fint med mig, men jeg tror ikke det ville med dig) men du skal tage på ved hjælp af sunde kalorieholdige ting. Jeg kan lige nu ikke finde på flere (er en smule træt :)) men giver det mening?
#2 af sqzee (slettet)
Jeg er det man kan kalde en atypisk anoretiker , dvs. er 38 år og fik diagnosen for ca. 4 år siden.Har dog siden jeg var teenager haft et underligt forhold til mad . Det atypiske ligger ikke kun i min alder , men også at jeg trods en vægt på nu 47 kg ( fordelt på 171 cm.) aligevel har kunnet få en hverdag som alenemor til 2 teenagepiger til at fungere...med et krævende job osv. Men det piner mig at jeg har så svært ved at komme ud af dette helvede...og det er på HØJE tid at gøre noget seriøst ved mit madindtag ( psykolog er afprøvet gennem længere tid uden virkning..)Især af hensyn til mine piger...som er begyndt at påtale min undervægt jævnligt...man er jo ikke ligefrem et godt forbillede vel ???
Men jeg er utroligt dårlig til at finde ud af præcis hvad jeg skal spise for at tage på , på en jævn måde ...så mit sind kan følge med , uden at gå i panik ...og dermed tilbage i de gamle dødsyge mønstre....Jeg håber nogen kan råde mig lidt her. knus