Det er bare for klamt!

Du læser en tråd i debat > off topic

Det er bare for klamt!
Jeg kom til at tænke over nogle af de episoder, der fik mig til at indse, at jeg nok skulle lægge slikket på hylden og komme i gang med en sundere livsstil.

Jeg kan ikke helt beslutte mig for, hvad der er DEN klammeste, men jeg har engang købt en pose Panda lakrids og spist det HELE på vej hjem i bilen fra at aflevere børnene i børnehave (kl. 8.30 om morgenen... en tur på 12 minutter)
Og forrige jul købte jeg en nougat og marcipan til juledagene... Den nougat blev spist og erstattet 3 gange på 12 dage... Og blev vel at mærke spist RENT

Hvad er det KLAMMESTE du har gjort?! :-D
(det er KUN for sjov, ingen fordømmelser her!)
11 år13. januar 2013 kl. 22:39
re: Det er bare for klamt!
købt fire flødekager til familien. inden de nåede hjem havde jeg ædt dem alle. DET er klamt!
11 år14. januar 2013 kl. 06:48
vi er åbenbart kun to klamme mennesker?
11 år22. januar 2013 kl. 15:21
Det tror jeg nu ikke... Måske de to eneste ærlige :-)
11 år22. januar 2013 kl. 18:56
Har engang spist et glas nutella(dog af de små:-)) med ske. Hver skefuld toppet med flødeskum - se, det er klamt...
11 år22. januar 2013 kl. 19:13
Jeg elsker øllebrød med MASSER af flødeskum :-)
Når jeg laver det, - hvilket er sjældent da familien hader det (så er der mere til mig), så laver jeg en kæmper grydefuld og en halv liter fløde..
Jeg spiser det så igennem hele dagen (og intet andet.)
Efter et måltid er jeg voldsom mæt, nærmest ved at brække mig af 2-3 portioner.
Av av min mave..
MEN det varer kun et par timer, så er maven god igen, og jeg står atter på hovedet i gryden.
Det er sgu også temmelig klamt.
Og det synes jeg også, når jeg gør det, men jeg elsker kombinationen af grøden med flødeskum og sukker og bliver derfor umættelig.
Puha... :-)
11 år22. januar 2013 kl. 19:18
Hi hi Mari..
Kommer til at tænke på andre (klamme) ting, der kan spise med ske...
For mit vedkommende: Pikantost og peanutbutter :-)
11 år22. januar 2013 kl. 19:21
Ej altså - hvem har dog oprettet denne tråd..
Det er jo total udlevering af sig selv :-)
11 år22. januar 2013 kl. 19:22
Jeg har gjort mange "klamme" ting, da jeg simpelthen ikke mærker kvalme så hurtig som andre..

Spist over en halv "karamel-konfekt" kage på en aften og spisten næsten resten dagen efter. Resten af familien sagde, at de maks kunne spise et lille stykke.
Spist 400 g slik på en aften uden at få det dårligt
Spist en halv liter is om aftenen og spiste resten, da jeg kom hjem fra træning dagen efter
Spist 1½ plade marabou på et eftermiddag
Spist +10 kanalsnegle på en eftermiddag
Bagt en kage og spist den hele
Spist en hel plade 86 % chokoladeplade på en eftermiddag
Peanutbutter med en ske er fantastisk!

Personlig synes jeg ikke ovenstående er klamt, men det er der andre der synes. Jeg elsker bare at give den maks gas, når det endelig er :-D
11 år22. januar 2013 kl. 19:36
Jamen det ER jo egentlig heller ikke klamt Mnorup, - altså de ting vi spiser.
Det smager godt, og det er derfor vi spiser det.
Det er mængden af det, der er klam.
Kan jeg godt grimme mig lidt over, ikke at have nogen stopklods eller fortsat at spise, selvom jeg mærker voldsom mæthed :-)
11 år22. januar 2013 kl. 19:50

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });