tror et af de store problemer for os kvinder når vores mænd synes om de der åleslanke grænsende til anorektisk udseende kvinder er at vi med det samme føler os utilstrækkelige.. vi føler at vi kan skiftes ud for en hvilken som helst fiselette på gaden.. personligt ville jeg aldrig ønske at komme til at ligne pamela eller nogle af de andre retoucherede plastik dukker fra bladende og jeg køber heller ikke de der kulørte blade med historier om andres liv for jeg har nok i at passe mit eget behøver ikke sensationspressen... jeg har ikke en mand der synes om tynde piger(siger han) og han mener ikke jeg er overvægtig med et bmi på ca 30 men jeg mærker da allligevel usikkerheden og føler da ind imellem at jeg sagtens kunne deles på midten og blive 2 normale mennesker... kvinder er kvinder værst og der findes ingen chance for at vi nogensinde i samlet flok kunne boykoote de der blade og reklamer med alt for tynde piger for hvis vi havde chancen ville en tynd pige eller flere boykotte boykotten for at hævde sig selv... mænd lærer bare det de ser i medierne de gør det ikke fordi de er opdraget til det men fordi det er muligt
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
personligt ville jeg aldrig ønske at komme til at ligne pamela eller nogle af de andre retoucherede plastik dukker fra bladende og jeg køber heller ikke de der kulørte blade med historier om andres liv for jeg har nok i at passe mit eget behøver ikke sensationspressen...
jeg har ikke en mand der synes om tynde piger(siger han) og han mener ikke jeg er overvægtig med et bmi på ca 30 men jeg mærker da allligevel usikkerheden og føler da ind imellem at jeg sagtens kunne deles på midten og blive 2 normale mennesker...
kvinder er kvinder værst og der findes ingen chance for at vi nogensinde i samlet flok kunne boykoote de der blade og reklamer med alt for tynde piger for hvis vi havde chancen ville en tynd pige eller flere boykotte boykotten for at hævde sig selv... mænd lærer bare det de ser i medierne de gør det ikke fordi de er opdraget til det men fordi det er muligt