Rygestop: Wellbutrin.

Du læser en tråd i debat > off topic

re: Rygestop: Wellbutrin.
Hej Mille - øv at du fik hovedpine af E cigatten, her går det ellers rigtig godt med den og jeg har ikke taget på endnu - har været uden tobak i 4 uger i morgen :O)) - hvordan går det for dig ?? og ja nu må jeg se at få læst den :O))
12 år22. januar 2012 kl. 09:12
Ja, det var dælme lidt træls.... Tillykke! Super fedt, og bare ekstre plus at vægten ikke stiger! I morgen er der gået 3 uger siden jeg sidst har røget, og jeg synes stadig at det bare er super skønt! Min vægt har dog stået stille den sidste uge, men ved dog ikke om det skyldes rygestoppet ;)

12 år25. januar 2012 kl. 21:43
Wow hvor er det bare super flot Mille, du er bare super sej, tager lige hatten af for dig -jeg tror ikke, at jeg kunne klare mig helt uden at dampe lidt -

Jeg tror ikke at din vægt skyldes rygestoppet, for vi er jo meget opmærksomme på det og ved, at appetitten kan stige og forbrændingen falde lidt - jeg kan godt mærke at sulten er steget, men spiser ikke mere end jeg plejer, jeg drikker et glas vand i stedet for - En ekstra tur med hundene om ugen, skulle så gerne opveje den manglende forbrænding :O)) -

jeg tror at de fleste tager de berømte 10 - 12 kg på, fordi de ikke er forberedte på de ting, som sker og så følger de bare den nye sult plus at man kan erstatte smøgerne med slik, gajoler osv. - Men vi har styr på maden og skal derfor nok klare det ikke ?? - fortsat held og lykke til dig, efter et år, skulle kroppen have fundet sit nye leje og risikoen for øget vægt være overstået :O))
12 år26. januar 2012 kl. 19:13
Angående vægtstigning i forbindelse med rygestop: forbrændingen falder med ca 10%, når man stopper - FORDI MAN SELV HAR HOLDT SIN FORBRÆNDING PÅ ET HØJERE NIVEAU PGA RYGNINGEN !
Det stabiliserer sig i løbet af det første ½ år til normalniveau igen. Hvis man spiser som man plejer, så kan det betyde en vægtstigning på 2-3 kg. Dem der tager mere på spiser mere eller anderledes end de plejer. Øget sultfølelse ved rygestop skyldes ofte, at mange bruger deres cigaret som sultdæmper - og det kan man jo ikke længere, når man ikke ryger.
Endelig ikke ryger af Allan Carr er et super supplement til rygestop.
Tjek bivirkninger på både ZYBAN og CHAMPIX via GOOGLE. (og evt. lægemiddelstyrelsen)
Se også larsenlaser.dk
Pøj pøj, og godt gået til alle.
12 år4. februar 2012 kl. 08:52
Læs den. Jeg har ikke røget i 4 uger nu, efter at ha været hard-core storryger i 30 år.....
12 år4. februar 2012 kl. 08:59
Tusind tak til jer begge for nogle rigtig gode, fornuftige og meget brugbare inlæg - jeg har stadig efter godt 2 mdr.ikke taget så meget som et gram på, så det kan altså godt lade sig gøre, at undgå de ekstra kg, hvis man spiser som man plejer og går en ekstra tur i hver uge . :O))
12 år8. marts 2012 kl. 12:14

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });