Øv, hvor en tone!

Du læser en tråd i debat > off topic

re: Øv, hvor en tone!
Selvfølgelig skal man kunne ytre sig frit, men vi skal bare huske på at der sidder et andet levende menneske i den anden ende, og om ville sige lige sådan, hvis man kunne se personen i øjnene. Desuden mener jeg at hvis man beder om gode råd og erfaringer, så kan man, efter min mening, ikke tillade sig at bide hovedet af folk, der kommer med gode råd og erfaringer. Så må man læse det og opveje om man kan bruge det eller ej, og måske komme med et pænt mod agument for, hvorfor det ikke kan bruges, for det skaber jo også en debat, som kan gøre os allesammnen klogere.
Det er heller ikke ustandselig rygklapperri jeg efterspørger, men jeg synes ikke at det skader at være venlig:-)
Kan I sove godt allesammen, når I kommer dertil?
13 år22. juni 2011 kl. 22:37
12 indlæg slettet i denne tråd, da emnet blev bragt tilbage til tidligere slettet tråd.

Grunden er at der blev refereret til personer, som muligvis ikke opholder sig på madital længere. Jeg ønsker ikke at nogen skal føle sig trådt på, heller ikke efter de har forladt madital.

Jeg henviser igen til, at I holder en god tone over for hinanden. Hjælp hinanden hvor hjælpes kan. Er I ikke enige, så skriv venligst på en konstruktiv måde, uden undertoner.

Jeg vælger at slette samtlige indlæg, da jeg ikke vil sidde og udvælge, hvad der er ok og hvad der ikke er. For mig er det ikke af betydning, hvem der har kørt noget af sporet - mange gange er det ikke én person alligevel. Så derfor vælger jeg bare at slette. Jeg vil hellere bruge tiden på at videreudvikle :-)

Fremtidige indlæg som henviser til dette vil blive slettet.

Skal vi komme tilbage til den gode tone :-)

Mvh Lone
13 år23. juni 2011 kl. 13:26
ja, det ville være dejligt
13 år23. juni 2011 kl. 13:36
Jeg vil i øvrigt gerne henvise til, at I benytter jer af det lille link "Anmeld" nedest i trådene.

Det kan være I tænker "arh, skal jeg nu også anmelde". Men blot gør det, hvis I er i tvivl, så tager jeg også stilling derfra.

Jeg er heller ikke sikker hver gang, om noget skal slettes eller ej. Jeg har med garanti slettet for meget og ladet for meget gå forbi i tidens løb, men det er nu engang mig, der har den endelige finger på sletknappen, og dermed mig der skal tage den endelige beslutning. Jeg gør det så godt jeg kan.

Mvh Lone
13 år23. juni 2011 kl. 13:46
Hej :)
Jeg er enig. Og tænk på at vi er her pga, noget følsomt..vores vægt..og kan godt være lidt nærtagende over små ting. Så det kan nemt misforståes.
Knus
13 år13. juli 2011 kl. 14:03
Jo jo men det er en balancegang.....synes der blev ryddet lidt op......nogen føler sig fede med en vægt på 40 kilo og nogen tror de kan leve af 500 kcal i længere tid.....nogen presser kroppen mere end godt er........skal man da lukke øjene? Jeg blev i tvivl...så det er godt gået .....Lone....TAK.
13 år14. juli 2011 kl. 12:58

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });