Offentlig dagbog/profil eller ej

Du læser en tråd i debat > off topic

re: Offentlig dagbog/profil eller ej
ja kan godt se hvad du mener du. Vidste slet ikke at der var en fb gruppe.
Men ved ikke helt om jeg er enig med at det er så "farligt" at have en offentlig dagbog. Synes dog det er helt fair at folk vælger at gøre det privat. :)

iht sygedagpenge, er der jo mange grunde til at folk er på det. Og at folk er aktiv og gør noget for dem selv, ser sygedagpenge systemet skam ikke negativt på. Så længe man ikke har en grund til at have dårlig samvittighed i forhold til sygedagpenge og det man laver, så sku der da ikke være noget galt i en åben profil :)

Desuden har man låst sin profil på Facebook, så alle og enhver ikke kan gå ind på den, så kan de jo hellere ikek se at man er medlem af maditalgruppen derinde....

og stadigvæk, skal man jo oprette en profil herinde, for at kunne se de åbne profiler. Og tror næppe på at kommunen eller andre myndigheder direkte går ind og opretter en fake profil i håb om at finde en af deres borger gennem et brugernavn som sådan set kunne være hvad som helst.

13 år18. marts 2011 kl. 14:22
Det ved jeg de gør.
13 år20. marts 2011 kl. 22:54
Hej, jeg har valgt at alle herinde kan se både min profil og de kan læse alt hvad jeg skriver i min dagbog, og alt hvad jeg spiser osv. Og grunden til det er, at jeg føler at på den måde kan jeg bedre holde fast i min beslutning om at tabe sig. Jeg kan nemmere holde motivationen oppe, når jeg føler at der er andre som kan holde øje med mig ; ) Det ville være surt at tabe offentlig ansigt ; )
Og det virker.
Med de bedste hilner til Jer alle der ude.
Katia
13 år25. marts 2011 kl. 10:49

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });