Møj krop!

Du læser en tråd i debat > off topic

re: Møj krop!
Du skal nok proeve at faa testet for skimmelsvampen, for det kan sagtens foraarsage mange af de symptomer du beskriver. Og der er en reel sundhedsfare forbundet ved at opholde sig i en bolig med skimmelsvamp.
Desvaerre er det kun muligt at teste for nogle faa slags overfoelsomhed for skimmelsvamp, men til gengaeld kan man meget let maale om der er for stor koncentration af skimmelsvampe i jeres hjem. Dermed ikke sagt at det er billig proces..

Beboere i boligen kan reagere meget forskelligt alt efter deres krops intolerance og efter hvor meget de opholder sig i de omraader af huset hvor skimmelsvampen sidder.

Naa men hvis jeg kender dig ret, saa har du sikkert googlet det og ved alt det her :-) Jeg synes bare lige jeg ville bakke dig op i din formodning omkring skimmelsvamp, fordi det lyder som om symptomer og tidslinje passer.

MVH Rie
14 år21. august 2010 kl. 08:26
kender det alt for godt!!

Jeg har så været gravid, fået en pragfuld datter, men døjer stadig med teenage-hud, vand i kroppen og hormonforstyrelser fra min graviditet!! for længe skal det fortsætte for fanden da!! hvad sker der lige for det!

en ting der hjælper mig i ny og næ er et varmt bad efterfulgt af en kop kogt vand med ingefær og citron!! Og hvis det har været en rigtig rigtig dårlig dag så skal der også et fodbad til! (hjælper lidt de hævede fødder!)

føler med dig..hvad fanden ligner det at man skal have sådan nogle dage!!
14 år22. august 2010 kl. 23:17
Vi venter på svar fra embedslægen, men håber da snart der kommer en konklussion.
Sidst jeg blev tjekket for skimmelsvamp allergi, var prøven negativ, men det er snart 1 1/2 år siden, så jeg vil testes igen.
Kommunen var og måle fugt, og der gik fugtmåleren helt amok, så jeg håber bare at embedslægen kræver boligerne kondemeret.
14 år24. august 2010 kl. 09:21

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });