Du er gal Knud! :D Men ja samtidig underholdende!! At tage de 3 kilo på og holde op med at ryge er til enhver tid sundere end at bevare de 3 kilo og fortsætte! Selvfølgelig har man hørt om en eller andens bedstefar der levede som han ville og blev over 80, meeen tror snarere det er undtagelsen der bekræftiger reglen!
Her der er lidt bevis for hvorfor rygning er usundt(videnskabeligt bevist og der er vist mere end 1 artikel). God læsning! Desværre er det ikke muligt at brække cigaretter der er røget op...:
(et forældet link til videnskab.dk er blevet fjernet)
#12 af Jegkanogjegvil (slettet)
Undskyld, men jeg kommer altså til at grine lidt af dig ;-) I et andet indlæg, er du ved at brække dig og synes det er SÅ ulækkert at nogen spiser 2 poser slik.....og samtidig anbefaler du så folk at ryge 10 cigaretter dagligt....for det er ikke sundhedsskadeligt??????
Og nej....staten vil aldrig forbyde rygning uanset hvor sundhedsskadeligt det er, for det har de ikke råd til. Tænk på alle de skattekroner der kommer til at mangle!! Ligesom de heller aldrig kommer til at forbyde slik, sodavand, chips og andre ting som også er sundhedsskadelige på sigt.
I mit hovede er der ingen forskel på om du ødelægger din krop med mad eller cigaretter......og stiller vi det op mod hinanden tror jeg nok at rygere koster samfundskassen ligeså meget som livsstilssygdomme fremprovokeret af forkerte madvaner.
Men når nu du er så sikker på at rygning ikke er sundhedsskadeligt, vil jeg da gerne se noget dokumentation. For så gider jeg da ikke besværet med at holde op ;-)
Vh Karin