Fest, farver og...alkohol?

Du læser en tråd i debat > off topic

re: Fest, farver og...alkohol?
Jeg tror, at du har ret SiriS... Jeg har det dog omvendt, når jeg bliver fuld, så forsvinder min appetit totalt... det er mere det grillsnask min krop FORLANGER af mig dagen efter en tur i byen, jeg tror er farlig *looool*

Men hvis man er viljestærk, så tror jeg ikke, det betyder så meget.
Jeg påbegyndte min slankekur 1/6 og delte hele tre flasker rødvin med en veninde torsdag da vi fejrede eksamen, og jeg har alligevel tabt 2,6 kg på den uge. Men måske ville jeg have tabt 3 eller 3½ uden, men det tror jeg nu næppe :D
14 år7. juni 2010 kl. 19:06
Wuuhu! Til lykke - med eksamen og med vægttabet!
14 år7. juni 2010 kl. 20:23
Tusind tak SiriS - jeg er også både stolt og lykkelig over begge resultater :)

- Og det giver bare en mere blod på tanden. Jeg føler virkelig, at jeg aldrig har spist så meget efter, jeg er begyndt at spise tre gange om dagen og snacke ind imellem. Det er dejligt, at man kan tabe sig, uden hele tiden at føle sig udmattet og sulten :)
14 år8. juni 2010 kl. 16:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });