3-step

Du læser en tråd i debat > off topic

re: 3-step
Det er underligt at læse de kommentarer der i jeres indlæg her foroven for det er slet ikke de resultater jeg kan nikke genkendende til. Det er Walter willets kostplan det kan tydeligt ses, Det er kostomlægning hvilket også er tydeligt, at købe deres mineraler har intet med pyramide at gøre, for så var det jo også pyramide at købe dem i matas.
Ja undskyld men jeg har tabt mig 24 kg på 5 måneder, og holder mig striks til deres kost, og det har givet mig bedre velbefinde, så mon ikke jeres udtryk her blot er et undskyldning for ikke at tage sig sammen og følge vejledningen
15 år24. september 2009 kl. 16:59
Haha, "anonym bruger", du lyder jo lidt som om, du er sælger for det. Sådan lidt undercover?
15 år26. september 2009 kl. 12:20
hej
jeg har selv været på 3 ste og tabte 15 kg på 4 mdr... det var jeg yderst tilfreds med, da det er det eneste igennem flere år der har hjulpet mig, ud af et utal af kure..... har ikke været på den i 7 mdr nu, der kom lige en masse i vejen.. men skal starte nu her for at tabe de sidste 18 kg...

hilsen lea
14 år11. april 2010 kl. 21:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });