Ugens bedste motion

Du læser en tråd i debat > motion

Ugens bedste motion var en udflugt med gåveninde, 3 km rundt om Store Økssø.
30 uger4. maj 2024 kl. 07:15
Ugens bedste motion var et arrangement på biblioteket, der involverede en walk and talk på nogle af 4 km og diskussion af temaer under emnet 'ingenting'. Jeg havde godt nok ondt i benene efter at jeg havde gået 5 km dagen før, men det gik over efter en km eller to.
27 uger27. maj 2024 kl. 17:44
Ugens bedste motion var et walk and talk møde med en anden førtidspensionist. Jeg syntes det gik glimrende, at vi havde massere at snakke om, og jeg havde en god oplevelse. Da jeg skrev dagen efter for at følge op, skrev han dog at han havde opfattet det helt anderledes. Eneste hint jeg havde af det, var at han på et tidspunkt sneg ind "jeg forstår ikke mænd og kvinder kan være venner". Kraftidiot. Jeg lod mig selv tvivle på om det var mit udseende han var frastødt af, inden jeg pakkede det væk og trykkede på pyt-knappen. Hans opfattelse af mødet skal ikke ødelægge min egen. Det var dejligt at møde en fra min hjemstavn og med samme uddannelse som mig, så jeg vælger at huske mødet positivt.
25 uger9. juni 2024 kl. 08:27
Jeg er kommet hjem fra en uges aktiv ferie, og det er svært at udpege den bedste, men her kommer en mulig ugens bedste motion: En tur i Haderselv dyrhave og rundt om Hindemade, en sø for enden af Haderslev yderdam. Vi kom også forbi Bergs plads, og således kom turen op på ca 7 km. Vi mødte et kompagni soldater på vej til orienteringsløb i dyrhaven - vi så dem marchere derhen og senere fandt vi dem i par rundt om i dyrhaven. De var i godt humør da de marcherede, og noget mere pressede under orienteringsløbet.
24 uger16. juni 2024 kl. 15:33

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });