#11 af fedania
Udfordring på endomondo (april)
Du læser en tråd i debat > motionfedania
For min skyld må de godt være med derinde - det vigtigste for mig er motivationen i at se andre være aktive, uanset om jeg kan følge med eller ej. Det at en anden har lavet en aktivitet for nyligt gør mig mere "presset" til også selv at få r*ven lettet :)
10 år30. marts 2014 kl. 19:12
Firkanten (slettet)
Ok, så siger jeg at de gerne må være med selvom de ikke er herinde også. :-)
I øvrigt vil jeg lige prale med min lille søndagstur. Jeg skal jo øve mig i at bruge endomondo fremfor runkeeper. :-P ;-) :-D
I øvrigt vil jeg lige prale med min lille søndagstur. Jeg skal jo øve mig i at bruge endomondo fremfor runkeeper. :-P ;-) :-D
10 år30. marts 2014 kl. 20:49
fedania
Du skal da gøre det omvendt, og bruge RunKeeper, men bare kopiere over i endomondo. Ellers tæller det ikke med i din Pact (når vi får den til at virke) :)
10 år30. marts 2014 kl. 21:03
Firkanten (slettet)
Min pact er pauset på ubestemt tid. Det har jeg bedt dem om. Og jeg tænker at vi ikke får det til at virke førend jeg lige har tjekket med bekendts telefon om det er min samsung eller samsung generelt, der ikke gider Pact.
I øvrigt ved jeg ikke hvordan jeg kopierer over i endomondo. Halleluja - jeg er sådan en teknikspasser. :-D
I øvrigt ved jeg ikke hvordan jeg kopierer over i endomondo. Halleluja - jeg er sådan en teknikspasser. :-D
10 år30. marts 2014 kl. 21:31
fedania
Man kan oprette et træningspas på computeren, ved at klikke på "Ny workout" oppe til højre. Her kan du for nemhedens skyld vælge "nyt træningspas uden rute" og så vælge aktivitetstype, dato, distance og hvor lang tid det tog. De data vil du kunne se i RunKeeper. Det er ret let, men det tog også mig lidt tid at finde rundt derinde, ligesom jeg var en spasser de første gange jeg skulle finde ud af noget som helst i RunKeeper ;)
10 år30. marts 2014 kl. 22:11
Firkanten (slettet)
Tusind tak. Du har vist snart "tjent" en ny kop kakao på Monster Times med al din hjælp herinde, søde Fedania. :-D
10 år30. marts 2014 kl. 23:20