Udfordring på endomondo (april)

Du læser en tråd i debat > motion

Udfordring på endomondo (april)
Hejsa

For længe siden havde vi en månedlig udfordring på endomondo hvor vi kunne følge hinandens træning. Jeg ville ønske RunKeeper havde noget tilsvarende, da jeg hovedsageligt tracker mine aktiviteter via RunKeeper. Men jeg synes nu alligevel det var hyggeligt at følge med I hvordan I andre klarede jer.

Så jeg har lavet en udfordring for april måned - den hedder "Os fra madital.dk". I skal være velkomne til at være med - den tracker aktiviteter i april måned, altså fra 1. til og med 30. april.
10 år29. marts 2014 kl. 14:31
Jeg bruger også helst RunKeeper, men jeg har da også Endomondo. Så jeg er på i april, vil jeg tro. Hvis jeg kan finde ud af det. Og husker det. Hahaha. PS. Er det kun løb eller hvordan? For så er jeg vist ikke med. :-P
10 år29. marts 2014 kl. 16:55
Det er alle træningsformer som tæller, så alle kan være med :)

Og det behøver ikke være GPS-tracket - du kan manuelt kopiere data fra RunKeeper over i et træningspas i Endomondo ved computeren om aftenen, hvis du ikke gider ha' 2 trackere kørende samtidig ;)
10 år29. marts 2014 kl. 18:15
Det er en god ide.
10 år29. marts 2014 kl. 20:21
Great. Jeg er på. :-D
10 år29. marts 2014 kl. 21:37
Jeg ville være på, hvis jeg kunne finde ud af det. Hvordan finder jeg udfordringen? *n00b*
10 år29. marts 2014 kl. 21:46
Du skal logge ind på endomondo på computeren. Klik på "udfordringer" oppe i toppen. Nedenunder billedet med "sponsorerede" udfordringer er der et søgefelt (med en lup) ude til højre - her skriver du "Os fra madital.dk" og så skulle den gerne finde den. Så klikker du på den og vælger "Deltag". :)
10 år30. marts 2014 kl. 06:25
Ah, hvorfor er brugerfladerne ikke ens på mobilos og computos? Det er lissom med RunKeeper, Pact og hvad ved jeg. Hvordan skal man vide hvornår man skal bruge computos og hvornår mobilos? Træls med træls på. :-P Tak for udførlig instruks. (Jeg er bare sådan en torsk til det her. Det må være min alder. :-D)

Men nu er jeg på! :-D

10 år30. marts 2014 kl. 09:06
Man kan sikkert også finde dem via mobilen - jeg sad bare ved computeren, og så var det lettere at guide den vej ;)

Men jeg kan se du er på - så venter vi bare på det bliver april så det vi laver begynder at tælle ;)
10 år30. marts 2014 kl. 12:52
Ohøj - jeg har pralet med udfordringen på facebook og nu har to af mine venner derinde spurgt om de også må være med. Jeg har sagt at de må være med herinde også, ellers synes jeg lidt det er snyd. De kender jer jo ikke - og omvendt. Er jeg lidt for hård her eller hvad siger I?
10 år30. marts 2014 kl. 18:19

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });