I går lancerede GymPact en tilføjelse kaldet "GymPact Anywhere" - pt. kun tilgængelig på iPhone, men jeg glæder mig til den kommer til android også.
Det er en app som registrerer om din telefon bevæger sig - så du kan altså spænde den på armen, og så gå amok med mavebøjninger eller andet, og hvis du så i løbet af 1½ time (tror jeg nok det var) registrerer 30 aktive minutter, så tæller det som en træning.
På dansk: Man kan nu træne overalt (også hjemme) og det vil tælle med, hvis man har nok aktive minutter. Det vil helt sikkert være noget jeg ville kunne få glæde af - jeg er sikker på, at jeg sagtens kan lave en workout hjemme, hvor jeg får 30 aktive minutter - og så behøver man ikke ud når vandet står ned i stænger :)
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Det er en app som registrerer om din telefon bevæger sig - så du kan altså spænde den på armen, og så gå amok med mavebøjninger eller andet, og hvis du så i løbet af 1½ time (tror jeg nok det var) registrerer 30 aktive minutter, så tæller det som en træning.
På dansk: Man kan nu træne overalt (også hjemme) og det vil tælle med, hvis man har nok aktive minutter. Det vil helt sikkert være noget jeg ville kunne få glæde af - jeg er sikker på, at jeg sagtens kan lave en workout hjemme, hvor jeg får 30 aktive minutter - og så behøver man ikke ud når vandet står ned i stænger :)