Hvad gør I når i absolut ikke gider?!

Du læser en tråd i debat > motion

re: Hvad gør I når i absolut ikke gider?!
Du har så meget ret Karlslunde - meget meget klogt, og også sådan jeg plejer at tænke, men det var sørme ikke lige det jeg fik sagt i mit indlæg :)
12 år22. maj 2012 kl. 22:22
re: Hvad gør I når i absolut ikke gider?!
Jooow, da. :-) Noget med, at det var rart, når man havde været af sted - og kroppen gad som regel godt, selvom hovedet ikke gjorde. Det var så ikke helt tilfældet for mig her til morgen. Mine arme var totalt slappe til svømning!! SUK. Så var det en lang tur - og nu er jeg glad for, at det "bare" er tastaturet og hovedet, der skal køre resten af dagen. :-) Hav en god dag....
12 år23. maj 2012 kl. 08:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });