Hav lidt vand med, det plejer at kunne hjælpe på den værste kvalme. Jeg kender det faktisk godt, en følelse af kvalme, men jeg er sikker på a det handler om at kroppen føler sig overbelastet. Måske start med en opvarmning, sådan at du fx går dig varm eller jogger de første 5-10min inden du sætter tempoet i vejret. Så når kroppen at følge med lidt bedre.
Derudover lyder det ikke som om at du får så meget mad i løbet af dagen. Måske har du ligefrem for lidt mad i maven når du løber?? for lavt blodsukker er ikke rart at have når man træner
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg kender det faktisk godt, en følelse af kvalme, men jeg er sikker på a det handler om at kroppen føler sig overbelastet.
Måske start med en opvarmning, sådan at du fx går dig varm eller jogger de første 5-10min inden du sætter tempoet i vejret. Så når kroppen at følge med lidt bedre.
Derudover lyder det ikke som om at du får så meget mad i løbet af dagen. Måske har du ligefrem for lidt mad i maven når du løber?? for lavt blodsukker er ikke rart at have når man træner