Hvor meget motion

Du læser en tråd i debat > motion

Hvor meget motion
Hvor meget motion dyrker i?? og hvilken slags?
Jeg cykler på motionscyklen ca 40-50 min dagligt. med 21km i timen.

zenta
18 år9. november 2006 kl. 19:56
re: Hvor meget motion
Hej Zenta.
Jeg cykler minimum 11 km om dagen gerne meget mere, og hvis ikke jeg cykler går jeg i minimum 30 minutter hver dag. Dertil laver jeg pilates ca. 15-30 minutter næsten hver dag.
Anja
18 år9. november 2006 kl. 22:13
re: re: Hvor meget motion
Jeg svømmer 7 gange om ugen, gennemsnitligt 27-32 km om ugen.
17 år21. december 2006 kl. 20:14
Jeg løber ca. 5 km. 3 gange ugentligt og går i alt 1 time dagligt til og fra arbejde... det har tidligere vist sig meget effektivt på min vægttab, men man skal være tålmodig, da de ekstra muskler jo også viser sig på vægten...og det er jo også der, jeg venter nogle resultater. Men så er det, at man skal huske på sin erfaring og bare fortsætte den sunde linie :) Det lyder som om, at I er på den rette vej!!
Hej fra Mette
17 år13. januar 2007 kl. 14:21
Hey.

Jeg tropper op i FitnessDK ca. 6-7 gange om ugen. Optimalt tager jeg 3 Puls & Styke timer (step med vægte/aerobic/bodytoning) om ugen, og de sidste 4 gange går på spinning.
17 år5. februar 2007 kl. 11:10
Jeg går 8 km hver dag (5km/t)
Løber 5 km 4-5 gange om ugen (8,5km/t)
Cykler lidt her og der
og ellers bare det løse ...
17 år19. juli 2007 kl. 23:22
re: re: Hvor meget motion
hej zenta

jeg går mellem 4 og 7km hver dag. jeg går efter min skridttæller, og kommer jeg derunder er jeg ikke rigtig tilpas. så det rareste er nemlig at få sig rørt.
svømning er jeg kommet helt i hold med, men påtænker at starte med det igen i august når der starter en ny periode. og det er 1 gang om ugen.
datterens motionscykkel skal også herind i stuen igen , den brugte jeg meget sidste efterår og vinter.
flittiglise
17 år20. juli 2007 kl. 06:32
re: re: re: Hvor meget motion
Jeg cykler interval træning på motions cyklen (21min) helst hver dag.
Prøver at komme ud og svømme engang om ugen og så prøver jeg i øjeblikket at komme igang med noget yoga/pilates.

Gitte
17 år20. juli 2007 kl. 10:50
re: re: re: re: Hvor meget motion
hold da op, sikke aktive mennesker på denne side.
17 år27. juli 2007 kl. 16:48
re: re: re: re: re: Hvor meget motion
Mon ikke det mest er de "frelste" der har svaret? ;-)
Selv hører jeg nok til de mere normale: Cykle til og fra arbejde (total: 50 minutter i hverdagene) og så har jeg da købt et kort til et fitness center som jeg desværre ikke har haft meget tid til at besøge, men jeg satser på i snit 1-2 gange om ugen a' en times varighed. Mere bliver det ikke til, men det er MEGET bedre end ingenting!
17 år9. august 2007 kl. 15:57

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });